تبیان، دستیار زندگی
از ابتدا هم قرار بر این نبود که آن جبهه مجوزی دریافت کند؛ جبهه یکتا یک گفتمان است نه یک حزب.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"یکتا" نیاز به مجوز ندارد

از ابتدا هم قرار بر این نبود که آن جبهه مجوزی دریافت کند؛ جبهه یکتا یک گفتمان است نه یک حزب.

بخش سیاست تبیان

یکتا نیاز به مجوز ندارد

حمیدرضا حاجی‌بابایی، دبیرکل جبهه یکتا و عضو سابق هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «جبهه یکتا ، شما را به عنوان نامزد پیشنهادی به جریان ائتلافی جمنا معرفی کرده و مهرداد بذرپاش و مسعود زریبافان نیز به صورت مستقل اعلام نامزدی می‌کنند تا جریان فکری نزدیک به احمدی‌نژاد به قدرت بازگردد؛ چقدر این جمله را می‌پذیرید؟»، گفت: ما اصلا به جبهه و گفتمان‌هایی که کنار هم قرار گرفتند تا این جبهه بزرگ (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) را تشکیل دهند، نگاهی به عنوان یک گفتمان که بخواهد به تنهایی حرکتی را ایجاد کند نداریم. علاوه بر این، آن جبهه (یکتا) و تمام تشکل‌هایی که امروز در دل این جریان بزرگ قرار دارند، همگی باید در کنار یکدیگر کار کنند و همگی فرعی است بر این اصلی که امروز ایجاد شده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه «قائل بودن به حرکت جمعی اصولگرایان تحت عنوان جبهه مردمی باعث شد برای دریافت مجوز قانونی فعالیت جبهه یکتا اقدام نکنید؟»، گفت: از ابتدا هم قرار بر این نبود که آن جبهه مجوزی دریافت کند؛ جبهه یکتا یک گفتمان است نه یک حزب .

دبیرکل یکتا در تصریح مبانی این گفتمان فکری گفت: این جبهه بر اساس گفتمان امام، انقلاب و رهبری ایجاد شد و بر این اساس اهداف خود را دنبال می‌کرد و همچنان بر همین روال پیش خواهد رفت.

وی درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی، همکار سابق خود در دولت دهم گفت: بهتر است صلوات بفرستیم.


منبع : تابناک