تبیان، دستیار زندگی
وحید شمسایی، آقای گل فوتسال جهان از بازی در کنار اسطوره های فوتبال و فوتسال جهان در تیم ستارگان می گوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شمسایی‌: فالکائو را به ایران می‌آورم

وحید شمسایی، آقای گل فوتسال جهان از بازی در‌کنار اسطوره‌های فوتبال و فوتسال جهان در تیم ستارگان می‌گوید.‌

بخش ورزشی تبیان

شمسایی

شمسایی همچنین از برگزاری بازی مشابهی در ایران خبر داده و درباره ارتباطش با گیگز و مالدینی صحبت‌های جالبی مطرح می‌کند. ‌او که برای دومین بار به تیم ستارگان جهان دعوت شد، روز شنبه در‌کنار بازیکنانی همچون فالکائو، رایان گیگز و مالدینی در لبنان به مصاف بانک بیروت رفت. ‌شمسایی در این بازی 5 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل هم داد. ‌گفت‌وگوی وی با ایسنا را در ذیل می‌خوانید.

آقای شمسایی بازی در‌کنار بزرگانی مثل گیگز، مالدینی و فالکائو چطور بود؟

زمانی‌که به‌ عنوان نماینده کشورت در چنین رویدادی شرکت می‌کنی، انتظار از شما بالا‌‌ست و خوشحالم توانستم بیشترین گل را برای تیم ستارگان به ثمر برسانم.

‌شما 5 گل در این بازی زدید؟

بله، من گل‌های اول، دوم و چهارم بازی را در نیمه اول به ثمر رساندم و در نیمه دوم هم 2 گل زدم.‌‌ الیاس براتی هم برای بانک بیروت بازی می‌کند و گل اول بازی را او زد.

از ‌صحبت با هم‌تیمی‌هایتان در تیم ستارگان بگویید.

فالکائو که رفیق قدیمی‌ام بود‌ و با او به مرور خاطرات ‌پرداختیم، اما گیگز و مالدینی شناختی از من نداشتند.‌ فکر کنم با ارتباطی که در حاشیه این بازی‌ها کسب کردم، می‌توانم تورنمنتی مشابه با حضور ستاره‌هایی مثل گیگز، مالدینی و فالکائو در ایران برگزار کنم.

در‌مورد عنوان آقای گلی جهان با فالکائو صحبتی داشتید؟

او پرسید چرا از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کردم. ‌من هم گفتم اتفاقاتی افتاد و خودم هم نخواستم در تیم‌ ‌ملی باشم.‌ ‌فالکائو اعلام آمادگی کرد تا بهترین مربیان برزیلی را برای همکاری با من به ایران بفرستد. شماره و ایمیلش را گرفتم و او گفت‌‌ در برزیل هر‌چه خواستی به من بگو.

چنین بازی‌هایی می‌تواند در ایران برگزار شود؟

به فکر این هستم تا بازیکنانی مثل فالکائو و شوماخر را که هم‌دوره‌ای‌های من در تیم‌ ‌ملی برزیل بودند، به ایران بیاورم.

بابت این بازی چقدر دریافت کردی؟

حرفه‌ای نیست‌ رقم را اعلام کنم، اما پول خوبی گرفتم. ‌مطمئن باشید که شمسایی جایی نمی‌خوابد که آب از زیرش رد شود!

لبنانی‌ها چقدر از فوتسال ایران شناخت داشتند؟

در ابتدای بازی زمانی‌ که اسم مالدینی و گیگز در سالن اعلام شد، تماشاگران آن‌ها را تشویق زیادی کردند، اما زمانی‌که بازی به اتمام رسید، تشویقی‌ که از من به‌ عمل می‌آوردند با آن‌ها برابری می‌کرد.


منبع: خراسان