تبیان، دستیار زندگی
یکی از مواردی که دانش آموزان در درس ریاضی با آن سر و کار دارند مبحث مشخص کردن کوچکتر بزرگتر مساوی یک عبارت در مقابل یک عبارت دیگر است در این بازی ما برای دانش آموزان یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده قرار داده ایم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کوچکتر بزرگتر مساوی

کوچکتر بزرگتر مساوی

یکی از مواردی که دانش آموزان در درس ریاضی با آن سر و کار دارند مبحث مشخص کردن کوچکتر بزرگتر مساوی یک عبارت در مقابل یک عبارت دیگر است در این بازی ما برای دانش آموزان یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده قرار داده ایم تا به وسیله انجام این بازی بتوانند در این مبحث تسلط کامل را پیدا کنند.

در این بازی نحوه انجام بازی به این صورت است که شما باید در ابتدا به عبارت های داده شه نگاه کنید. اعداد داده شده در دو طرف تساوی هر کدام کوچکتر، بزرگتر و یا مساوی هستند.  شما باید محاسبه کنید کدام یک از  از علامت ها مناسب قرار دادن در میان تو عبارت می باشد.

شما باید ابتدا به وسیله کلیک بر روی دکمه وسط عبارات که بعد از کلیک کردن سه علامت بزرگتر، کوچکتر و مساوی را نشان می دهد، انتخاب کنید. پس از تکمیل این فرایند در قسمت پایین مستطیل ها یک گزینه برای شما نمایش داده می شود.شما بعد از فشار دادن این گزینه می توانید در قسمت سمت چپ بازی تعداد جواب های درست و یا غلط خود را مشخص کنید. برای مثال بازی درون یک  مستطیل در یک طرف علامت ١ بر روی ٣ و در قسمت دیگر %٢٥ نوشته شده است. شما باید حساب کنید کدام یک از علامت ها مناسب قرار دادن در میان این و بارت می باشد.

برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.

مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت