تبیان، دستیار زندگی
با راه اندازی خدمات کلود ضمیمه کردن فایل های پرحجم و بزرگ به ایمیل ها تسهیل شده، اما از این پس کاربران جیمیل می توانند به طور مستقیم فایل های 50 مگابایتی را نیز ضمیمه نامه های الکترونیک خود کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضمیمه کردن فایل های 50 مگابایتی به جیمیل ممکن شد

با راه اندازی خدمات کلود ضمیمه کردن فایل‌های پرحجم و بزرگ به ایمیل ها تسهیل شده، اما از این پس کاربران جیمیل می توانند به طور مستقیم فایل های 50 مگابایتی را نیز ضمیمه نامه های الکترونیک خود کنند.

بخش ارتباطات تبیان
جیمیل

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، مزیت این کار تبادل مستقیم فایل‌های مختلف از طریق جیمیل بدون نیاز به استفاده از خدمات کلود است.

پیش از این کاربران حداکثر می‌توانستند فایل‌هایی با حجم 25 مگابایت را ضمیمه نامه‌های الکترونیک خود در جیمیل کنند. قرار است تغییرات یاد شده به تدریج بر روی تمامی حساب های کاربری جیمیل اعمال شود.

از این طریق می توان به راحتی فایل های ویدئویی، فایل های پی دی اف برگ، حجم زیادی از عکس ها و ... را از طریق جیمیل ارسال نمود. گوگل وعده داده که حداکثر ظرف سه روز آینده به روزرسانی یاد شده را برای همه حساب های کاربری جیمیل اعمال نماید.

نسخه آزمایشی جیمیل گوگل در 1 آوریل 2004 ارائه شد، به این صورت که هر کاربر می‌توانست با دریافت دعوت‌نامه از کاربری دیگر که دارای حساب جی‌میل بود دارای حساب ایمیل شود و از خدمات آن استفاده کند. این سرویس در 7 فوریه 2007 برای عموم آزاد شد و نیازی به دعوت‌نامه برای عضویت در آن نبود و سرانجام در 7 ژوئیه 2009 از حالت آزمایشی بیرون آمد. جیمیل در آن زمان دارای 146 میلیون کاربر در هر ماه بود.


منبع : فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .