تبیان، دستیار زندگی
بوشهر-ایرنا- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: در احزاب و گروه های سیاسی باید سخنان براساس راستگویی و صداقت فریاد زده شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احزاب باید فریاد بزنند

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: در احزاب و گروه های سیاسی باید سخنان براساس راستگویی و صداقت فریاد زده شود.

بخش سیاست تبیان

احزاب باید فریاد بزنند

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسعود پزشکیان در همایش احزاب، انتخابات و توسعه سیاسی در بوشهر که در سالن سینما کانون بوشهر افزود: شکل گیری احزاب باید براساس حرف راست و منطقی و صف واحدی داشته باشند تا بتوانند در برابر ظلم و ناحق ایستادگی کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احزاب در تلاش های خود برای انتخاب انسانها در مسئولیت های جامعه باید سعی کنند فردی را برگزینند که قادر به بیان و دفاع از دغدغه های مردم و جامعه باشد.
وی اضافه کرد: در جامعه ما اگر سیاست گذاری درست انجام شود از گرفتاری ها بیرون می آییم، ولی این مهم به دلیل ابتدایی بودن احزاب و تشکل ها تاکنون محقق نشده است.
پزشکیان بیان کرد: وجود انجمن ها و تشکل ها نشان از توسعه یافتگی است، ولی این مهم زمانی موفقیت آمیز است که رسالت و ساختاری تعریف شده ای برای خود داشته باشند.
وی گفت: سهولت و راحتی برای گفتن حرف حق لازمه جامعه برای رسیدن به سعادت است و در کشور باید فریاد مظلومان به گوش مسئولان برسد تا آنها بتوانند رفع ظلم کنند.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه ضعیف نتواند بدون لکنت زبان حق خود را از قوی بگیرد به فرموده حضرت علی(ع) به سعات نمی رسد. در دنیایی که زندگی می کنیم، شناخت واقعیت کاری سختی نیست از این رو باید در پرداختن به واقعیت ها اهتمام ویژه ای داشت.
وی با تاکید بر اینکه نباید مقابل گفتن حرف حق در جامعه ایستادگی شود ادامه داد: مسلمان نباید دروغ را در جامعه اشاعه دهد، بلکه انسانی که دین و شریعت دارد باید بداند در چه مسیری حرکت می کند.


منبع : خبرگزاری ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .