تبیان، دستیار زندگی
دوستان ما در حزب اعتدال و توسعه معتقدند در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گروه ها و نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا نباید کاندیدایی غیر از آقای روحانی معرفی کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی کاندیدای پوششی مورد قبول ما نیست

دوستان ما در حزب اعتدال و توسعه معتقدند در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گروه ها و نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا نباید کاندیدایی غیر از آقای روحانی معرفی کنند.

بخش سیاست تبیان

معرفی کاندیدای پوششی مورد قبول ما نیست

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه گفت:  اینکه برخی اصلاح طلبان معتقدند یک کاندیدای پوششی ، کمک رسانِ دکتر روحانی خواهد بود مورد قبول ما نیست.

علی جنتی  در گفتگویی که در آن به تشریح برنامه های انتخاباتی حزب مطبوعش می پرداخت، در پاسخ به این سوال که اخیرا زمزمه هایی در میان برخی از کنشگران اصلاح طلب مطرح شده که حاکی از اهتمام آنها برای معرفی یک کاندیدای پوششی یا ضربه گیر یا آلترناتیو در کنار آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت 96 است؛ موضع حزب اعتدال و توسعه در برابراین تاکتیک انتخاباتی چیست؟ گفت:

دوستان ما در حزب اعتدال و توسعه معتقدند در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گروه ها و نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا نباید کاندیدایی غیر از آقای روحانی معرفی کنند؛ اینکه برخی اصلاح طلبان معتقدند یک کاندیدای پوششی ، کمک رسانِ دکتر روحانی خواهد بود مورد قبول ما نیست.


منبع : تابناک