تبیان، دستیار زندگی
طرح «نهال هم عهدی با یاد و نام شهدای خلبان نیروی هوایی » در بوستان ابشار تهران منطقه برگزار و شهروندان و مسوولان حاضر در این مراسم ، با شهداء هم عهد می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرهنگسرای تهران در بوستان آبشار تهران برگزار می کند

کاشت 230 نهال در غرب پایتخت به یاد شهدای خلبان  نیروی هوایی

طرح «نهال هم عهدی با یاد و نام شهدای خلبان  نیروی هوایی » در بوستان ابشار تهران  منطقه برگزار و شهروندان و مسوولان حاضر در این مراسم ، با شهداء هم عهد می شوند.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
نهال هم عهدی با شهدا

این برنامه که با همکاری ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی کل کشور،معاونتنشر ارزش ارزش های دفاع مقدس اجرا می شود، به هر یک از هم عهدان با شهدا یک نهال درخت به یاد یک شهید نیروی هوایی اهدا می شود تا با هدف تکریم و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، ارتقای اخلاق زیست محیطی و زمینه سازی برای همراهی و همدلی بیشتر و هم عهدی مردم به ویژه نسل جوان با شهدا ، در بوستان جنگلی آبشار تهران کاشته شود.

اجرای روایت عشق ، خاطره گویی از شهدا ،  اجرای سرودهای حماسی توسط گروه رزم نوازان از دیگر آیتم های این برنامه است.

این برنامه  یک شنبه 15 اسفند  ساعت 10 صبح با حضور مدیران سازمان فرهنگی هنری، معاونین و فرماندهان نیروی هوایی ، چهره  های لشگری و نظامی، شهردار منطقه ، معاونین ، ، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران ، چهره‌های فرهنگی و هنری پایتخت، خانواده‌های شهدا و مدیران و مسوولان ادارات و نهادهای منطقه ای در مسجد امام موسی کاظم(ع)  اجرا خواهد شد.

کاشت 230 نهال هم عهدی با شهدای خلبان نیروی هوایی در بوستان آبشار تهران به نشانی : اتوبان شهید خرازی غرب ، ورودی کاشان ، 35 متری شهید جدی اردبیلی ، ابشار تهران ، پارکینگ 3 ، مسجد امام موسی کاظم (ع) اجرا می شود . علاقمندان برای کسب اطلاعت بیشتر می توانند با شماره 44143778تماس بگیرند. تهران کاشته شوند.

منبع: روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22