تبیان، دستیار زندگی
تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای یک مسافرت خوب به دور از دغدغه های کاری و روزمره است، پس از هم اکنون باید برای آن برنامه ریزی کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیا واقعا خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بصورت آنلاین به صرفه تر است؟

نوروز نزدیک است و تصمیم به سفر داریم ولی هنوز نمی دانیم کجا برویم. تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای یک مسافرت خوب به دور از دغدغه های کاری و روزمره است، پس از هم اکنون باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

الی گشت

تبلیغات زیادی در جلوی دید ما قرار می گیرد و پیشنهادهای جذابی هم دریافت میکنیم و مدام انتخاب برایمان سخت تر می شود. اما چگونه می توانیم بهتر انتخاب کنیم؟

باید علایق خود و خانواده را در نظر بگیریم، بودجه خود را مشخص کنیم و میان مقاصد مختلف گردشگری، چند مورد را در نظر بگیریم. حال اگر بخواهیم به یک یا چند آژانس مسافرتی سر بزنیم علاوه بر زمان زیادی که از ما می گیرد، در نهایت باید بخش بزرگی از انتخاب را متصدی آژانس مسافرتی بجای ما انجام دهد! همچنین هزینه بیشتری معمولا به ما تحمیل می شود. حالا نتیجه خوب شود یا نه، تا به سفر نرویم مشخص نمی شود.

به گزارش ویرلن، اما در مقابل راهکار هوشمندانه تری نیز وجو دارد که قطعا انتخاب را برای ما آسان تر و دقیق تر می کند و حتی می توانیم با هزینه کمتری بهترین مقصد گردشگری، بهترین ایرلاین و هواپیما و همچنین بهترین هتل را مطابق با سلیقه و بودجه مورد نظرمان انتخاب کنیم.

راهکار هوشمندانه تر و به صرفه تر قطعا خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل از طریق یک سایت معتبر است.

در کشور های پیشرفته نیز اغلب مردم برای مسافرت از طریق وب سایت های معتبر اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می کنند و درواقع مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی برای خرید تور دیگر مرسوم نیست،  شاید پیش خود بگویید که با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ممکن است از یک سری خدماتی که آژانس برای تور ارائه می دهند بی بهره بمانید مثلا گشت شهری!!!  نگرانی شما به جا است چرا که اگر برای دفعه اول به جایی سفر می کنید دلتان می خواهد از تور لیدر و خدماتی که در تور ارائه می شود بی بهره نمانید، خوشبختانه آژانس هواپیمایی الی گشت که از قدیمی ترین پیشروهای صنعت توریسم و گردشگری است علاوه بر خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل امکان خرید خدمات مسافرتی دلخواه (مانند: بیمه مسافرتی، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی و...) و خرید پکیج تور مسافرتی برای مسیرهای محبوب و پر طرفدار که شامل تمامی خدمات مسافرتی است فراهم آورده است.

این آژانس با بیش از 16 سال سابقه درخشان، سیستمی کامل و جامع برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور مسافرتی فراهم کرده است که با توجه به قدمت و سابقه اش می توان با اطمینان خاطر، خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و یا رزرو هتل خارجی را به همراه خدمات مسافرتی دلخواه در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک انجام دهید و واچر قطعی هتل و بلیط هواپیما را بلافاصله پس از پرداخت ریالی در ایمیل خود دریافت کنید.

روز خرید بلیط هواپیما یا زمان پرواز، کدامیک در قیمت بلیط موثر هستند؟

طبق آخرین آنالیزهای سایتCheap Air  قیمت بلیط هواپیما در آخر هفته گرانتر از سایر روزهاست و در سه شنبه ها معمولا می توانید بلیط ارزان هواپیما نسبت به سایر روزها بخرید.

درهر زمان و هر جا به راحتی بلیط هواپیما، تور مسافرتی و هتل دلخواهتان را رزرو کنید

حتی دیگر بدون مراجعه به لپ تاپ و کامپیوتر می توانید از طریق گوشی همراه به وب سایت و یا حتی اپلیکشن های فروش اینترنتی بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو آنلاین هتل مراجعه کنید. شرکت خدمات مسافرتی الی گشت که یکی از اعضای قدیمی ایران اسکای گروپ است با ایجاد وب سایت و اپلیکشن جامع و کامل در زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، تور مسافرتی و رزرو هتل در سراسر جهان توانسته رضایت میلیون ها مسافران را در طی سابقه ی فعالیتش بدست بیاورد.

بلیط هواپیما را خیلی زودتر از موعد خریداری کنید

خرید بلیط هواپیما در آخرین لحظات، مخصوصا در زمان پیک پروازها بسیار ریسکی است و اصلا جای تعجب ندارد که شما نسبت به سایرین، بلیط هواپیما با قیمت بسیاری بالایی را بخرید و یا حتی ممکن است در آن شرایط اصلا نتوانید بلیط بخرید!!! پس حتما برای تعطیلات مثل ایام عید، سعی کنید از قبل برنامه سفرتان را بچینید و بلیط خود را زودتر تهیه کنید.

خرید بلیط لحظه آخر

سعی کنید هشیارانه عمل کنید و خیلی گول تبلیغات بلیط لحظه آخر را نخورید، بسیاری از آنها فقط تبلیغات کذب است و اگر در لحظه آخر بتوانید بلیطی تهیه کنید اصلا تعجب آور نیست که با ایرلاینی بی کیفیت و با ساعت پرواز نامناسب به سفر بروید و گاها پیش می آید به خاطر هماهنگی هایی که با عجله صورت می گیرد به مشکلات زیادی بر بخورید، برای اینکه سفری آرام و بی دغدغه داشته باشید سعی کنید بلیط خود را از جایی معتبر و با سابقه و البته با برنامه ریزی از قبل خریداری کنید.

چه زمانی بلیط هواپیما بخریم

یکی از مهم ترین نکات خرید بلیط هواپیما، زمان خرید بلیط هواپیما است، سعی کنید به وب سایت هایی که قیمت بلیط را پیش بینی می کنند سر بزنید تا بتوانید آگاهانه تر تصمیم بگیرید، به طور کلی می گویند 45 تا 50 روز قبل از پرواز، بلیط خود را تهیه کنید اما خب رعایت این مسئله همیشه و در تمام موارد صدق نمی کند، گاهی بهتر است برای پروازهای بین المللی که از قبل و به صورت بلند مدت برنامه ریزی شده است، 5، 6 ماه زودتر پروازتان را رزرو کنید.

انعطاف پذیر باشید

حتما فرودگاه های اطراف مقصدتان را شناسایی کنید، گاهی می توانید با خرید بلیط هواپیما به مقصد فرودگاهی دیگر بلیط هواپیما ارزان قیمت تر تهیه کنید و بتوانید در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید.

از تخفیف ها غافل نمانید

با عضویت در باشگاه مشتریان الی گشت می توانید از تخفیف ها و مزایای این باشگاه در خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل بهره مند شوید، همچنین با عضویت در خبرنامه الی گشت از آخرین تخفیف ها و قیمت های بلیط هواپیما، تور مسافرتی و هتل های سراسر جهان زودتر از دیگران با خبر شوید.