تبیان، دستیار زندگی
15 اصل مهم برای تربیت جنسی کودکان زیر 7 سال کدامند؟ برس مناسب موی شما کدام است؟ چگونه رابطه عاطفی را تمام کنیم؟ اعترافات کودکانه در آغوش گرم یک مادر چیست؟چگونه تغییری برای نوروز بدهیم؟ کدام لحظه ها برای زیبایی هستند؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندگی در یک نگاه اجمالی

15 اصل مهم برای تربیت جنسی کودکان زیر 7 سال کدامند؟ برس مناسب موی شما کدام است؟ چگونه رابطه عاطفی را تمام کنیم؟ اعترافات کودکانه در آغوش گرم یک مادر چیست؟چگونه تغییری برای نوروز بدهیم؟ کدام  لحظه ها برای زیبایی هستند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

فرآوری: ساراسرکمری –بخش خانواده ایرانی تبیان

زندگی در یک نگاه اجمالی

15 اصل مهم برای تربیت جنسی کودکان زیر 7 سال

یکی از مهم ترین وظایف هر پدر و مادری، تربیت فرزندانشان است. اگر کودکی در خانواده به درستی تربیت نشود می تواند علاوه بر اینکه اعضای خانواده را دچار مشکل کند، در جامعه نیز مشکل زا باشد. تربیت باید در حوزه های مختلف صورت گیرد، تربیت اخلاقی، اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و جنسی از انواع مختلف تربیت هستند.

برس مناسب موی شما کدام است؟

برس و شانه و انواع مختلف آن از گرد و مربعی گرفته تا دندانه چوبی و سطح فلزی، هر کدام برای یک نوع مو و برای کاربردی خاص است.

چگونه رابطه عاطفی را تمام کنیم؟

شاید دیده باشید برخی افراد وقتی می خواهند از هم جدا شوند آنقدر صحنه های ناراحت کننده برای یکدیگر ایجاد می کنند که تا مدتها این زخمها فرد را آزار می دهد. آیا در پایان دادن به یک رابطه عاطفی نباید مهارت داشت؟ آیا نباید فرد برنامه ریزی داشته باشد تا صدمه نبیند و از خودش و دیگری حمایت کند حتی در قطع یک ارتباط؟

تغییری برای نوروز

دم عید بود و مشغول خونه تکونی، دلش یه تغییر بزرگ می خواست، نمی دونست مبل هاشو عوض کنه و یا پرده ها رو، شایدم هر دو رو...

اعترافات کودکانه در آغوش گرم یک مادر

خانواده ایرانی، یکی از گروه های شکل گرفته در نظام جامعه مداری امروز کشور ماست.  مادر و پدر، اعضای اصلی و الزامی این گروه هستند؛ فرزندان اما تا زمانیکه خود پدر یا مادر نشوند، نقش الزامی در خانواده نخواهند داشت.

 لحظه هایی برای زیبایی

روزگار شلوغی است، از صبح که از خواب بیدار می شویم تا شب که دوباره سرمان را روی بالش می گذاریم، در حال دویدنیم، آنقدر که از خیلی چیزها غافل می شویم.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.