تبیان، دستیار زندگی
عوامل نمایش "ترن" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ برگزیده شدن فیلم "فروشنده" در مراسم اسکار را با حضور نوید سجادی حسینی به عنوان بازیگر مشترک هر دو اثر در کنار تماشاگران جشن گرفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن اسکار در اجرای «ترن»

عوامل نمایش "ترن" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ برگزیده شدن فیلم "فروشنده" در مراسم اسکار را با حضور نوید سجادی حسینی به عنوان بازیگر مشترک هر دو اثر در کنار تماشاگران جشن گرفتند.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

حمیدرضا آذرنگ شب گذشته 9 اسفند ماه،پس از پایان اجرای نمایش "ترن" گفت: "متاسفانه در سال‌هایی زندگی می‌کنیم که سوگ‌های متوالی و اتفاقات غیرمنتظره تلخ کام همه ما را ویران می‌کند نه فقط تلخ. متاسفانه عادت کرده‌ایم به بزرگ نمایی این اتفاقات و فراموش می‌کنیم افرادی هستند که حضورشان حال همه ما را خوب و مشعوفمان می‌کند."

پس از این صحبت‌ها، صدای مراسم اسکار و لحظه خوانده شدن اسم اصغر فرهادی در سالن پخش شد که تماشاگران و حاضرین مورد توجه قرار گرفت.

عوامل نمایش با کیکی روی صحنه این اتفاق را به همراه نوید سجادی حسینی که بازیگر مشترک نمایش "ترن" و فیلم "فروشنده" بود جشن گرفتند.

مراسم با اعطای لوح تقدیری از طرف مجموعه تئاتر شهر به فرید سجادی حسینی پایان یافت.

بازیگران این نمایش امیر جعفری، مهراوه شریفی نیا، نسیم ادبی، بهرنگ علوی ، سید علی صالحی، حسین سلیمانی، مجید رحمتی، وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع، آذین نظری، باران شادی پور،ستایش محمودی، بهروز سرو علیشاهی، عباس امیری، سجاد محمدی، فرزین طاهری، فرزاد صبوری، محمد فرجی ، پیام میر مصطفی، عماد قلی پور هستند. با حضور:  فریده سپاه منصور، خسرو احمدی، فرید سجادی حسینی و نادر برهانی مرند.

در خلاصه داستان این نمایش اجتماعی آمده است : "آیا این زمین است که آدم را فراموشکار می‌کند یا این آدمها هستند که با گذر زمان همه چیز روی زمین را به فراموشی میسپارند؟ "

فرشاد فزونی آهنگسازی نمایش را به عهده دارد و هر شب به صورت زنده با گروه همکاری می‌کند. او در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جایزه بهترین آهنگسازی بخش بین الملل جشنواره را از آن خود کرد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .