تبیان، دستیار زندگی
علی اکبر ثقفی تهیه کننده و کارگردان سینما که طی سال های اخیر همواره به تهیه کنندگی سینما روی آورده و از فضای کارگردانی دور بوده است و اینک بعد از ۱۵ سال سومین اثر سینمایی اش در مقام کارگردان روی پرده رفته در این باره گفت: «هلن» اثری با پتانسیل بسیار بالا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«هلن» مخاطبان از طیف های خاص را به سمت خود جذب کند

علی اکبر ثقفی تهیه کننده و کارگردان سینما که طی سال های اخیر همواره به تهیه کنندگی سینما روی آورده و از فضای کارگردانی دور بوده است و اینک بعد از ۱۵ سال سومین اثر سینمایی اش در مقام کارگردان روی پرده رفته در این باره گفت: «هلن» اثری با پتانسیل بسیار بالا است که می تواند مخاطبان از طیف های خاص را به سمت خود جذب کند و معتقدم که فصل بد اکران نمی تواند مانع از استقبال مخاطبان شود.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

تهیه کننده فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در حال حاضر بیش از ۵۷ فیلم تولید شده در سال ۹۴ پشت در اکران مانده اند و شرایط اکران آثار سینمایی بسیار وخیم است و من راه دیگری نداشتم تا اکران «هلن» را به زمان دیگری موکول کنم؛ البته از تعداد سالن هایی که به فیلم تعلق گرفته ناراضی نیستم چرا که خوشبختانه حدود ۹۰ سالن در سراسر کشور برای اکران فیلم اختصاص پیدا کرده و امیدوارم که تبلیغات مردمی و دهان به دهان بتواند متضمن فروش بالای فیلم شود.

وی ادامه داد: ما برای «هلن» نیاز به تبلیغات مناسبی داریم که خوشبختانه بخش هایی از این تبلیغات انجام شده است و من اطمینان دارم که اگر شرایط جوی و آب و هوایی مناسب باشد این فیلم می تواند در فصل سرد زمستان گیشه سالن های سینما را گرم کند.

ثقفی سپس با تأکید بر اینکه این فیلم در فضایی اجتماعی و شهری روایت می شود اما با این حال نگاه هنری سینما نیز در آن جاری خواهد بود اظهار داشت: من شخصاً سینما را یک هنر-صنعت می دانم و اقتصاد سینما در کنار نگاه هنری برایم مهم است و فیلمنامه ای که قصد ساخت آن را داریم هم به جنبه های پرمخاطب بودن فیلم توجه دارد و هم قصد داریم از لحاظ ساختاری بر اساس پارامترها و معیارهای هنری سینما جلو برویم.

کارگردان فیلم سینمایی «جان سخت» در خاتمه این گفتگو تأکید کرد: «هلن» فیلمی در رابطه با نسل جوان است و قطعاً جوانان از فیلم استقبال خوبی را به عمل خواهند آورد البته این بدان معنا نیست که خانواده ها و عموم افراد جامعه نمی توانند با این فیلم ارتباط برقرار کنند و من اطمینان دارم که «هلن» می تواند مخاطبان از طیف های مختلف سنی و فرهنگی را به سمت خود جذب کند.

گفتنی است؛ «هلن» روایتگر داستان دختری است که با خانواده اش دچار چالش هایی می شود. روشنک گرامی، پژمان بازغی، امین حیایی، هوتن شکیبا، ستاره پسیانی، مهرداد فلاحت گر، سید احمد محمدی و رویا نونهالی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. امیر حسین ثقفی و شراره سروش نگارش فیلمنامه «هلن» را بر عهده داشته اند. روشنک گرامی، پژمان بازغی، امین حیایی، هوتن شکیبا، ستاره پسیانی، مهرداد فلاحت گر، سید احمد محمدی و رویا نونهالی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده:علی اکبر ثقفی، نویسندگان فیلمنامه: امیرحسین ثقفی، شراره سروش، تدوین: مستانه مهاجر، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، سرمایه گذاران: علی اکبر ثقفی، مستانه مهاجر، پوپک کم گویان، طراح صحنه و لباس: شراره سروش، طراح گریم: محمدرضا قومی، صدابردار: محمد حبیبی، صداگذار:حسین ابوالصدق، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: کاوه قاسم.


منبع: سینما پرس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .