تبیان، دستیار زندگی
وزیر کشور گفت: تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملاک وزارت کشور در انتخابات

وزیر کشور گفت: تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است.

بخش سیاست تبیان

ملاک وزارت کشور در انتخابات

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در همایش سراسری مدیران رسانه ملی، با اشاره به شرایط داخلی و تحولات منطقه ای و بین المللی تاکید کرد: افزایش قدرت ملی و تامین منافع ملی و تقویت همبستگی و انسجام ملی، در گرو برگزاری انتخاباتی پرشکوه است.

وزیر کشور افزود: اجرای کامل قانون انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات و زمینه سازی برای مشارکت هرچه گسترده تر مردم، از وظایف اصلی وزارت کشور در انتخابات سال آینده است.

رحمانی فضلی با اشاره به همکاری مستمر و تنگاتنگ وزارت کشور با شورای نگهبان خاطر نشان کرد: ما در بحث نظارت، هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم.

آموزش مجریان انتخابات از یکسال قبل آغاز شده و همچنان در استان های مختلف ادامه دارد.

وزیر کشور به تبلیغات دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای القای یاس و نامیدی و سیاه نمایی در جامعه، القای دوگانگی در میان مسئولان، القای ناکارآمدی نظام و ایجاد احساس نارضایتی اشاره کرد و وظیفه رسانه ملی را برای مقابله با این تبلیغات سوء بسیار مهم خواند.

رحمانی فضلی گفت: برغم گسترش رسانه های نوظهور در فضای مجازی و افزایش شبکه های معاند ماهواره ای، مرجعیت صدا و سیما در جامعه همچنان بالا است و این مرجعیت افزایش نیز یافته است.

وی حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی و ایجاد شور و نشاط و امید را زمینه ساز حضور پرشکوه تر مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: تنها ملاک وزارت کشور در انتخابات، قانون است.

وزیر کشور همچنین با اشاره به حضور یک میلیون و صد و پنجاه هزار نفر مجری انتخابات گفت: آموزش مجریان انتخابات از یکسال قبل آغاز شده و همچنان در استان های مختلف ادامه دارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان