تبیان، دستیار زندگی
سحر صباغ سرشت گفت: اکران نوروزی، اکران خوبی است اما نوروز بیشتر جنبه سرگرمی و تفریح برای مخاطب دارد و جنبه فرهنگ سازی و تاثیرگذاری آن کمتر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«فصل نرگس» در شرایط مناسب اکران می‌شود

سحر صباغ‌سرشت گفت: اکران نوروزی، اکران خوبی است اما نوروز بیشتر جنبه سرگرمی و تفریح برای مخاطب دارد و جنبه فرهنگ سازی و تاثیرگذاری آن کمتر است.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

سحر صباغ‌سرشت تهیه‌کننده فیلم «فصل نرگس» درباره زمان مناسب برای نمایش فیلم گفت: به عقیده من فصل مناسب برای اکران فیلم مفهوم چندانی ندارد بلکه شرایط تعیین کننده برای اکران فیلم‌هایی است که در کنار یک فیلم قرار می‌گیرد و باید دید رقبای فیلم برای اکران چه فیلم‌هایی هستند . رقبای فیلم تاثیر بیشتری نسبت به فصل اکران دارد.

وی درباره اکران نوروزی توضیح داد: اکران نوروزی، اکران خوبی است اما نوروز بیشتر جنبه سرگرمی و تفریح برای مخاطب دارد و جنبه فرهنگ سازی و تاثیرگذاری آن کمتر به همین جهت باید فیلم‌هایی در این اکران روی پرده بیایند که کمتر جنبه فرهنگ‌سازی دارند.

صباغ سرشت درباره پخش بین الملل فیلم و شرایط اکران در ایران گفت: تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط را با تشریک مساعی که با پخش کننده خواهیم داشت رقم بزنیم.

«فصل نرگس» با نگاهی انسان دوستانه، قصه ای امید بخش را به شیوه ای متفاوت روایت می کند. فیلم اثری پر بازیگر است و لوکیشن های متعددی دارد که از جنوبی ترین نقطه تهران تا شمالی ترین منطقه پایتخت را به تصویر کشیده است.

سحر صباغ سرشت، تهیه کننده فیلم سینمایی «فصل نرگس» و حمیدرضا عارف سرمایه گذار و مجری طرح فیلم است و پیش از این فیلم از وزارت ارشاد پروانه نمایش دریافت کرد.

در این فیلم یکتا ناصر، ریما رامین فر، امیر اقایی و پژمان بازغی، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزاآقایی، شیرین اسماعیلی، دکتر حسین خطیبی، ماکان رضایی پور و (با حضور) گوهر خیراندیش و (با معرفی) شبنم گودرزی همراه با هنرمندان خردسال صدرا عبدالهی، ساسان حقانی حضور دارند.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .