تبیان، دستیار زندگی
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهروندان تقاضا می شود به حرمت شهدای آتش نشان، روز چهارشنبه سوری صدای زنگ آتش نشانان به صدا درنیاید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهارشنبه‌سوری امسال زنگ آتش‌نشانان به صدا درنیاید

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود به حرمت شهدای آتش‌نشان، روز چهارشنبه‌سوری صدای زنگ آتش‌نشانان به صدا درنیاید.

بخش اجتماعی تبیان

چهارشنبه‌سوری

معصومه آباد در تذکرات پیش از دستور سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: از آقای خادم بابت اهدای جام قهرمانی و پیروزی کشتی‌گیران آزادکار به مادر شهید صیاد طاهری که یکی از مدافعان حرم بوده و در دفاع مقدس نیز در خوزستان از کشور دفاع کرده است و آرزوی شهادت داشت، تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: در آستانه سال نو و آئین چهارشنبه سوری قرار داریم که هرازچندگاهی در این روزها صداهایی از این آئین به گوش می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای حفظ حرمت شهدای آتش‌نشان تقاضا داریم آئین چهارشنبه سوری به نحو دیگری برگزار شود و در این روز، آتش‌نشانان بی‌دغدغه و دلهره باشند و صدای زنگ آتش‌نشانان زده نشود.

وی تصریح کرد: روز درختکاری روز ارزشمندی است و هر شهروندی با هر نیتی می‌تواند یک درخت بکارد که با این اقدام خوب و حسنه در توسعه فضای سبز کمک می‌کند.

آباد افزود: ساختمان پاساژ آزاد در منطقه 11 با خطر و شرایط ناایمنی مواجه است و از شهردار منطقه 11 درخواست می‌شود نسبت به ساماندهی این پاساژ اقدام کند.


منبع:Fars News Agency

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .