تبیان، دستیار زندگی
محمدتقی حسن زاده گفت: با توجه به اینکه راهکارهای توجه به جوانان و برنامه ریزی برای حل مشکلات جوانان کاملا روشن است یعنی با مطالعاتی که انجام شد کلا نقشه راه هدایت و راهبری جوانان و جود دارد و ابهامی وجود ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه جوانان نیامند تحول مدیریتی است

رئیس سابق مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نداشتن نگرش درست به مسائل حوزه جوانان از مهم‌ترین چالش‌های فعلی حوزه جوانان است، گفت: موضوع جوانان متأسفانه یک موضوع فراموش شده است که نیازمند تحول مدیریتی است.

بخش اجتماعی تبیان

جوانان

محمدتقی حسن زاده  گفت: با توجه به اینکه راهکارهای توجه به جوانان و برنامه ریزی برای حل مشکلات جوانان کاملا روشن است یعنی با مطالعاتی که انجام شد کلا نقشه راه هدایت و راهبری جوانان و جود دارد و ابهامی وجود ندارد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در حوزه جوانان ضعف مدیریت، برنامه ریزی و عدم توجه به ظرفیت‌های قانونی جوانان است. نداشتن نگرش و باور جدی به مسائل حوزه جوانان از مهم‌ترین چالش‌های فعلی است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان افزود: ما باید برای حل مشکل جوانان ابتدا به یک باور و عزم جدی برسیم برای این کار باید حتما برنامه ریزی کنیم و یک تیم کاری هماهنگ داشته باشیم اما متأسفانه الان بدون توجه از کنار این موضوعات می‌گذرند.

حسن زاده تصریح کرد: موضوع جوانان متأسفانه یک موضوع فراموش شده است که نیازمند تغییرات و تحولات در حوزه مدیریت امور جوانان است تا بتوان گام‌های مهمی را در این حوزه برداشت.


منبع:Fars News Agency

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .