تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم کرمان در مجلس با انتقاد از تعیین تکلیف نشدن درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور گفت: اگر این پروژه تعیین تکلیف نشود سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در صحن علنی مجلس مطرح می کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد پورابراهیمی از وزرای کار و صنعت، معدن و تجارت

نماینده مردم کرمان در مجلس با انتقاد از تعیین تکلیف نشدن درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور گفت: اگر این پروژه تعیین تکلیف نشود سوال از وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی را در صحن علنی مجلس مطرح می‌کنیم.

بخش سیاست تبیان
ابراهیمی

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در تذکر امروز خود در جلسه علنی مجلس درباره تعهدات سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان کشور اظهار کرد: به مدت 3 سال است رئیس سازمان تامین اجتماعی و مجموعه همکاران در شهرستان محروم راور اقدام به کلنگ زنی درمانگاهی کرده اند، اما بعد از گذشت 3 سال هنوز تعیین تکلیف نشده این در حالی است که در این شهر 20 هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

وی تصریح کرد: بارها در این زمینه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال کرده‌ایم و این سوال در کمیسیون اجتماعی دوره نهم مجلس هم مطرح شد و وزارت تعاون اعلام کرد که ظرف 3 ماه جدول زمانبندی را ارائه و آن را اجرا می کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس بیان کرد: به عنوان نماینده مردم، روی رفتن به شهر محروم راور را ندارم؛ چرا بی کفایتی در مجموعه سازمان تامین اجتماعی وجود دارد اگر مسئولان تامین اجتماعی نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند چرا چنین طرح هایی را کلنگ زنی می کنند، مردم چه گناهی کرده اند که وضعیت این درمانگاه هنوز تعیین تکلیف نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به این که منابع سازمان تامین اجتماعی از حقوق بازنشستگان تامین می شود، گفت: اگر ظرف بازه زمانی مشخص درمانگاه تامین اجتماعی راور تعیین تکلیف نشود، به طور قطع سوال از وزیر را در صحن علنی مجلس مطرح می‌کنیم؛ از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقاضا دارم این موضوع را هرچه سریع تر پیگیری کند.

پورابراهیمی همچنین در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از اینکه وضعیت شرکت ملی مس در حالت اسفباری است، اظهار کرد: 2 سال است در رابطه با وضعیت این شرکت گزارشی تهیه کرده ایم اما متاسفانه علیرغم توافقات انجام شده، وزیر به تعهدات خود عمل نکرده این در حالی است که ادامه این وضعیت قابل تحمل و امکان پذیر نیست.

وی افزود: اگر مجموعه مسئولان و هیات رئیسه، وزیر صنعت، معدن و تجارت را براساس آئین نامه داخلی مجلس به استناد ماده 236 به دستگاه قضایی معرفی کردند وزیر گلایه نکند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین خطاب به پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، اظهار کرد: خواهش می‌کنم دستور فرمایید وضعیت اسفبار شرکت ملی مس هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .