تبیان، دستیار زندگی
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یازده ماه گذشته 2730 ملاقات مردمی انجام شده که تبدیل قرارهای تأمین، حل مشکلات زندانیان، درخواست اعسار و اعاده دادرسی از مهمترین درخواست های ملاقات کنندگان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی 2730 پرونده در دیدار مردمی مسئولان قضایی

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یازده ماه گذشته 2730 ملاقات مردمی انجام شده که تبدیل قرارهای تأمین، حل مشکلات زندانیان، درخواست اعسار و اعاده دادرسی از مهمترین درخواست‌های ملاقات کنندگان است.

بخش حقوق تببیان

حجت الاسلام مزارعی

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی اعلام کرد: در یازده ماه گذشته 2730 ملاقات مردمی انجام شده که تبدیل قرارهای تأمین، حل مشکلات زندانیان، درخواست اعسار و اعاده دادرسی از مهمترین درخواست‌های ملاقات کنندگان است.

حل مشکلات مردم اولویت دستگاه قضایی است و همواره به قضات و کارکنان خدوم دستگاه قضایی توصیه می کنیم که این مهم را جدی بگیرند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه این دیدارها موجب افزایش اعتماد میان مسئولان قضایی و مردم می شود، اضافه کرد: حل مشکلات مردم اولویت دستگاه قضایی است و همواره به قضات و کارکنان خدوم دستگاه قضایی توصیه می کنیم که این مهم را جدی بگیرند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است، دیدار های مردمی رئیس کل و معاونین دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت 9 صبح تا 14 بعدازظهر ادامه دارد، مشاوره، ارائه راهکار و معرفی به حوزه های قضایی از مهمترین راهکارهای پیشنهادی در این دیدارهاست.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .