تبیان، دستیار زندگی
مجتبی مجلسی، مدیر هنری انتشارات «آرما» از انتشار مجموعه داستان های کوتاه درباره غزه و رمان «فانوس دریایی» در حوزه دفاع مقدس خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داستان‌هایی درباره غزه منتشر شد

مجتبی مجلسی، مدیر هنری انتشارات «آرما» از انتشار مجموعه داستان‌های کوتاه درباره غزه و رمان «فانوس دریایی» در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title
مجتبی مجلسی، مدیرهنری انتشارات «آرما» درباره تازه‌های این نشر اظهار کرد: کتاب «سایه‌سار زینب(س)» شامل گلچین خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم حزب‌الله لبنان است. گرد‌آوری مجموعه خاطرات از سوی «جمعیت احیای میراث مقاومت لبنان» صورت گرفته است؛ علاوه بر خاطرات، تصاویری از همرزمان و شهدا نیز ارائه شده است.

وی افزود: «سایه‌سار زینب(س)» با روایت غسان‌بن جدو مصاحبه‌گر شبکه تلویزیونی «المیادین» از دیدار و گفت‌وگوی خود با بشار اسد آغاز و در ادامه با سخنان سید‌حسن نصرالله در سال 1392 و با موضوع حوادث سوریه ادامه پیدا می‌کند.

مجلسی با اشاره به دیگر کتاب‌های جدید نشر «آرما» ادامه داد: «لبنان‌زدگی» شامل خاطرات سفر نگارنده سید حسین مرکبی به کشور لبنان است. در این روایت علاوه بر شرح خاطرات سفر به فرهنگ و اطلاعات فرهنگی این کشور نیز پرداخته شده است.

وی گفت: «غزه از بازگشت می‌نویسد» نیز شرح خاطرات جمعی از نویسندگان مقیم غزه در قالب داستان‌ کوتاه است. رفعت العرعیر، گرد‌آوری این مجموعه را برعهده داشته و امیر‌حسین حیدری نیز ترجمه این مجموعه را صورت داده است.

این مسئول در مجموعه انتشارات «آرما» اظهار کرد: در حوزه دفاع مقدس نیز «آرما» رُمان «فانوس دریایی» نوشته مریم بصیری را منتشر کرده است. جریان اصلی رمان بر محور ارتباط روحی قهرمان کتاب با روح شهید می‌‌چرخد. رُمان «خاطرات سپید»، «روی جیب سمت چپ»، «برادان غریب» از دیگر تازه‌های نشر آرماست.


منبع: خبرگزاری کتاب ایران (IBNA)

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .