تبیان، دستیار زندگی
مسئول اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران با تشریح ابعاد مختلف این نمایشگاه بین المللی به تاثیر معرفی جاذبه های گردشگری کشور برای جذب ۲۰ میلیون خارجی براساس سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ پرداخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاثیر معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور بر جذب  گردشگران خارجی

مسئول اطلاع رسانی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران با تشریح ابعاد مختلف این نمایشگاه بین المللی به تاثیر معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور برای جذب ۲۰ میلیون خارجی براساس سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ پرداخت.

بخش گردشگری تبیان

تاثیر معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور بر جذب  گردشگران خارجی

به گزارش تبیان از تسنیم؛ محمدجواد یافتیان، با اشاره به اینکه امروزه سرمایه گذاری و تامین مالی در گردشگری پایدار تاثیر بسزایی دارد، گفت: بر این اساس تلاش شده تا زمینه ایجاد تعامل و برقراری ارتباط میان شهرداران و اعضای شورای شهر سراسر کشور با سرمایه گذاران خارجی در استان مازندران فراهم شود.

یافتیان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در برنامه ریزی‌های کلان کشوری، اظهار داشت: بر این اساس می‌توان با برگزاری همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری نسبت به جهت دهی و کمک به رونق بیشتر این عرصه کمک کرد.

مسئول اطلاع رسانی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران با بیان اینکه هفته جاری (10 الی 11 اسفندماه) استان مازندران میزبان 250 عضو شورای شهر، بیش از 50 شهردار و فعالان و دانش آموختگان عرصه گردشگری از سراسر کشور است، اظهار داشت: همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران زمینه ایجاد تعامل و برقراری ارتباط میان این افراد با سرمایه گذاران خارجی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه گردشگری و اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای برگزاری همایش بین المللی در مازندران است، ادامه داد: اقتصاد و بازاریابی گردشگری، گردشگری، اشتغال و توسعه کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و گردشگری پایدار و گردشگری و تولید ناخالص ملی و داخلی از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش است.

نماینده هلدینگ‌‌ها و سرمایه گذاران خارجی در همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری استان مازندران حضور خواهند یافت تا بتوان زمینه تامین مالی در گردشگری پایدار را تسهیل کرد.

یافتیان ضمن اشاره به اینکه امروزه سرمایه گذاری و تامین مالی در گردشگری پایدار تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: بر این اساس 16 نماینده هلدینگ‌‌ها و سرمایه گذاران خارجی در همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری استان مازندران حضور خواهند یافت تا بتوان زمینه تامین مالی در گردشگری پایدار را تسهیل کرد.

مسئول اطلاع رسانی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ایران با بیان اینکه بر اساس سند چشم انداز افق 1404 باید به جذب 20 میلیون گردشگر دست یابیم، افزود: بنابراین معرفی جاذبه‌های گردشگری و تلاش جهت توسعه و ترویج نقاط قوت آنها در این همایش می‌تواند به تحقق این مهم کمک شایانی کند.

یافتیان با اشاره به اینکه در حاشیه این رویداد بین المللی نمایشگاهی با حضور شهرداری‌ها، شرکت‌های معتبر فعال در عرصه گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های تامین کننده‌ی خدمات مورد نیاز هتل‌ها، مجتمع‌های تفریحی، مناطق آزاد کشور و غیره برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این امر فرصت مهمی به منظور معرفی تولیدات و خدمات شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 273 پژهشگر در همایش همایش بین المللی گردشگری ایران ثبت نام کردند، افزود: در این بین 255 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد 120 مقاله پذیرفته و 35 مقاله دیگر در بخش پوستر شرکت داده خواهد شد.


منبع : تسنیم