تبیان، دستیار زندگی
۱۶ نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور از حضور وزرای جمهوری اسلامی در میهمانی شبانه سفرای خارجی برای امضای توافق نامه انتقاد کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد ۱۶ نماینده از حضور وزرا در میهمانی شبانه سفارتخانه ها

۱۶ نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور از حضور وزرای جمهوری اسلامی در میهمانی شبانه سفرای خارجی برای امضای توافق‌نامه انتقاد کردند.

بخش سیاست تبیان
رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

بر این اساس، ۱۲ نماینده در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از حضور وزرا در منازل سفرای خارجی برای امضای توافق‌نامه که خلاف عرف دیپلماتیک است، شدند.

علاوه بر این، محمد دهقان، نادر قاضی پور، محسن کوهکن و نصرالله پژمان‌فر در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از حضور وزرا در میهمانی های شبانه و مختلط سفرای خارجی شدند.

علاوه بر این، خضری، عثمانی، محمودزاده و حسین زاده نمایندگان استان آذربایجان غربی در تذکری به وزیر کشور خواستار اعلام علت تیراندازی به کوله‌بران توسط هنگ مرزی علی رغم تاکید مسئولان کشوری در خصوص عدم تعرض به کوله‌بران شدند.

همچنین قاضی پور، محجوب، نقوی حسینی، بیگی، سعیدی، شیران و پورمختار در تذکری به رئیس جمهور نسبت به عدم ملاقات با کسانی که آمریکا با آنها مخالف است و آنها آمریکا را دشمن می دانند، انتقاد کردند.

علاوه بر این، نوروزی نماینده رباط کریم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اعلام علت عدم برخورد لازم با مسئولان آموزش و پرورش رباط کریم علی رغم کشف ۸ هزار دیپلم تقلبی شد.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .