تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از برگزاری نخستین نمایشگاه ابزارآلات کارگاهی و ماشین ابزار خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه ابزارآلات در شهر آفتاب

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از برگزاری نخستین نمایشگاه ابزارآلات کارگاهی و ماشین ابزار خبر داد.

بخش اجتماعی تبیان

برگزاری نخستین نمایشگاه ابزارآلات در شهر آفتاب

سید محمد سیدی در نشست خبری صبح امروز با اعلام این خبر گفت: نهمین و دهمین رویداد ما نمایشگاه CNC  و ابزارآلات است كه از سه شنبه ١٠ تا ١٣ اسفند ماه سال جاری در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود.

وی با بیان این كه در تقویم سال آینده نمایشگاه تاكنون ٣٨ دوره نمایشگاهی در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: همین تعداد نیز در دست بررسی است و هنوز ترسیم زمانی نشده است.

سیدی با اشاره به فاز دوم نمایشگاه شهر آفتاب، تصریح كرد: در فاز دوم گمرك جانمایی شده است و نیز توسعه موضوعات دیگری از جمله اورژانس نیز در این فاز مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه این نشست سارمون شاور برگزار كننده نمایشگاه CNC در شهر آفتا

در فاز دوم گمرك جانمایی شده است و نیز توسعه موضوعات دیگری از جمله اورژانس نیز در این فاز مورد توجه قرار گرفته است.

ب با اعلام این كه رشد صنعتی طی چند سال اخیر در ایران چشمگیر بوده است، افزود: طی این نمایشگاه كشورهای ایتالیا، آلمان، چین و سوئیس دانش و تكنولوژی خود در زمینه cnc, در این نمایشگاه عرضه می كنند .

وی با اعلام این كه این نمایشگاه در فضای ١٠هزار متر مربع برگزار می شود، تصریح كرد: ٣٨ كمپانی و شركت و نیز ٦ سازمان صنعتی از ایران و آلمان در این رویداد شركت دارند.

در ادامه" رامین قاسم پور" برگزار كننده نمایشگاه ابزارآلات نیز با بیان این كه ١٠الی ١٣ اسفند از ساعت ١٠ تا ١٧ این نمایشگاه میزبان متخصصین و علاقه مندان است، تصریح كرد: بالغ بر ١٢٠ مشاركت كننده در نمایشگاه داریم كه ٣٤ شركت ایرانی هستند.

وی با اعلام این كه در این نمایشگاه اتحادیه های استان هایی چون اراك، اصفهان، شیراز، مازندران حضور دارند، ادامه داد: در فضای ٧ هزار متری با حضور كشورهای چین، تایوان، هندوستان، آلمان و تركیه برگزار می شود.


منبع : تهران سما