تبیان، دستیار زندگی
کار کمیته روابط عمومی اسلامی به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکاست. با کمک مالی همین گروه بود که فیلم مالکوم ایکس ساخته شد که با استقبال وسیع در آمریکا حتی در میان سفیدپوستان روبرو شد و به عنوان یک منبع آموزش تاریخ آمریکا تماشای
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کار کمیته روابط عمومی اسلامی (MPAC )؛ حمایت از مسلمانان تا ساخت فیلم مالکوم ایکس

کار کمیته روابط عمومی اسلامی به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکاست. با کمک مالی همین گروه بود که فیلم مالکوم ایکس ساخته شد که با استقبال وسیع در آمریکا حتی در میان سفیدپوستان روبرو شد و به عنوان یک منبع آموزش تاریخ آمریکا تماشای آن به دانش آموزان دبیرستان ها توصیه شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مالکوم ایکس

به گزارش اختصاصی  کاوشگران روابط عمومی، دکتر ابراهیم یزدی در جلد دوم کتاب شصت سال صبوری و شکوری با اشاره به کمیته  روابط عمومی  اسلامی در صفحة 164 کتاب می نویسد: این کمیته از سازمان های نزدیک به شورای اسلامی آمریکای شمالی است که با حمایت مالی جمعی از مسلمانان قدیمی آمریکا نظیر دکتر حطّوت و مهندس عبدالحمید یونس برخوردار است. اما اداره آن با نسل دوم مهاجران مسلمان به آمریکاست که در آمریکا به دنیا آمده اند یا در آمریکا بزرگ شده اند. این کمیته با سناتورها و نمایندگان مجلس آمریکا در تماس است و می کوشد تا از طرح و تصویب قانون به ضرر مسلمانان جلوگیری کند و یا قوانینی به نفع مسلمانان آمریکا تصویب شود. کار این کمیته به نوعی مانند کار کمیته روابط عمومی اسراییل (Impac) در آمریکاست. با کمک مالی همین گروه بود که فیلم مالکوم ایکس ساخته شد که با استقبال وسیع در آمریکا حتی در میان سفیدپوستان روبرو شد و به عنوان یک منبع آموزش تاریخ آمریکا تماشای آن به دانش آموزان دبیرستان ها توصیه شد.