تبیان، دستیار زندگی
تام هنکس دارنده جایزه اسکار هنرپیشگی و کارگردان که نقش شخصیت های بیشماری را ایفا کرده حالا آثار نوشتاری داستان کوتاه خود را منتشر می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه «داستان کوتاه» تام هنکس

تام هنکس دارنده جایزه اسکار هنرپیشگی و کارگردان که نقش شخصیت‌های بیشماری را ایفا کرده حالا آثار نوشتاری داستان کوتاه خود را منتشر می‌کند.

بخش ادبیات تبیان
مجموعه «داستان کوتاه» تام هنکس

تام هنکس هنرپیشه نامدار هالیوودی مجموعه داستان‌های کوتاه خود را منتشر می‌کند. او که دارنده جایزه اسکار هنرپیشگی و کارگردان که نقش شخصیت‌های بیشماری را ایفا کرده حالا آثار نوشتاری داستان کوتاه خود را منتشر می‌کند.

هنرپیشه اصلی فیلم «نجات سرباز رایان» مجموعه داستان کوتاهش را با انتشارات «آلفرد ای ناپف» منتشر خواهد کرد. جالب اینکه همین مجموعه را به صورت کتاب صوتی با صدای خود از شرکت «رندوم هوس اودیو» منتشر می‌کند.

این مجموعه با عنوان «گونه‌ای غیرمتداول: چند داستان» مشتمل بر 17 داستان کوتاه است که هرکدام دارای تنوع در سبک نویسندگی هستند.

تام هنکس این کار را سال 2015 آغاز کرد و می‌گوید: دو سال روی این مجموعه کار کردم و همزمان با نویسندگی این مجموعه به ساخت و بازی در فیلم‌هایی در نیویورک، برلین، بوداپست و آتلانتا مبادرت ورزیده‌ام. من خیلی از مطالب این مجموعه را در هتل‌هایی طی تورهای مطبوعاتی و در تعطیلات نوشته‌ام. بیشتر از ساعت 9 صبح تا 1 بعدظهر در هواپیما، در منزل و در اداره نیز به نوشتن مشغول بوده‌ام.

سانی متا مدیر انتشارات ناپف در رابطه با تام هنکس و این مجموعه اظهار داشت: من چندین سال پیش داستانی از تام هنکس در مجله نیویورکر خواندم و شدیدا تحت تاثیر قلم و صدای هنکس به عنوان یک نویسنده قرار گرفتم و آرزو داشتم که کاش آثار بیشتری از این هنرپیشه می‌بود که منتشر شود و خوشبختانه اکنون این آثار به قلم تام در حال انتشار هستند.


منبع: فارس