تبیان، دستیار زندگی
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند با بیان اینکه بهمن ماه امسال 220 فقره پرونده تشکیل شده است، از صدور محکومیت بیش از 600 میلیون ریال برای پرونده های تعزیراتی در دماوند خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشکیل220 پرونده تعزیراتی

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند با بیان اینکه بهمن ماه امسال 220 فقره پرونده تشکیل شده است، از صدور محکومیت بیش از 600 میلیون ریال برای پرونده های تعزیراتی در دماوند خبر داد.

بخش حقوق تبیان

مصطفی متو

مصطفی مَتو روز چهارشنبه با اشاره به پرونده های ارجاعی در بهمن ماه سال جاری به تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند اظهار کرد: تعداد پرونده های ورودی شعبه به تعزیرات حکومتی این شهرستان 220 فقره بوده است.

وی در خصوص پرونده های مختومه شعبه نیز گفت: علاوه بر پرونده هایی که از ماه های گذشته باقی مانده است به صورت کلی 257 پرونده مختومه و برای آن رأی صادر شده است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در خصوص مبلغ محکومیت پرونده های شعبه بیان کرد: مبلغ محکومیت این پرونده ها، 455 میلیون و 946 هزار ریال تعیین شده است.

متو در خصوص پرونده‌های قاچاق ورودی به تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند بیان کرد: در بهمن ماه سال جاری، سه فقره پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شده که با پرونده های گذشته به صورت کلی 10 پرونده مختومه شده است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند با اشاره به تعداد پرونده‌های وارده و مختومه شده بهداشتی در بهمن ماه سال جاری نیز خاطرنشان کرد: پرونده های ارجاعی در زمینه بهداشت 64 فقره بوده که از این تعداد 54 پرونده مختومه شده است.

وی با بیان مبلغ محکومیت پرونده های قاچاق در شهرستان دماوند افزود: محکومیت این پرونده ها در بهمن ماه سال جاری مبلغ 133 میلیون و 948 هزار و 422 ریال تعیین شده است.رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند با اشاره به تعداد پرونده‌های وارده و مختومه شده بهداشتی در بهمن ماه سال جاری نیز خاطرنشان کرد: پرونده های ارجاعی در زمینه بهداشت 64 فقره بوده که از این تعداد 54 پرونده مختومه شده است.

وی با اشاره به مبلغ محکومیت پرونده های بهداشتی در شهرستان دماوند گفت: مبلغ 95 میلیون ‌و 550 هزار ریال محکومیت‌ پرونده های بهداشتی در بهمن ماه سال جاری بوده است.

این مقام مسوول در خصوص پرونده سوخت در ماه گذشته نیز گفت: یک پرونده سوخت که یک هزار و 500 لیتر گازوئیل بوده به تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند ارجاع شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند با اشاره به موضوعات پرونده های ارجاعی به تعزیرات حکومتی این شهرستان تصریح کرد: عدم درج ضوابط بهداشتی، استفاده از رنگ های شیمیایی در مواد غذایی، عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی، عدم درج فاکتور، قاچاق کالا، لاستیک و لوازم الکتریکی از موضوعات پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی این شهرستان بوده است.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .