تبیان، دستیار زندگی
مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما ضمن تشریح ویژه برنامه های نوروز این شبکه، از اضافه شدن عروسک های جدید به برنامه «کلاه قرمزی» خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوروز 96 با کلاه قرمزی،‌ فیتیله و عموپورنگ

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما ضمن تشریح ویژه برنامه‌های نوروز این شبکه، از اضافه شدن عروسک‌های جدید به برنامه «کلاه قرمزی» خبر داد.

بخش سینما تلویزیون تبیان
برنامه کودک

آذرمیدخت آذرهوش- مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو -  با بیان اینکه مجموعه «کلاه قرمزی» امسال هم برای مخاطبان غافلگیری خواهد داشت، گفت: معمولا آقای طهماسب هر ساله کاراکترهای جدید به «کلاه قرمزی» اضافه می‌کند. امسال هم طبق آن روال، عروسک‌های جدید خواهیم داشت اما درباره‌ی جزئیات عروسک‌ها قرار است غافلگیری برای مخاطبان صورت بگیرد.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو در پاسخ به اینکه آیا از عروسک‌های موجود «کلاه قرمزی»، عروسکی حذف خواهد شد؟ توضیح داد: همه عروسک‌ها در مجموعه «کلاه قرمزی» حضور دارند و در قسمت‌های مختلف از آنها استفاده خواهد شد و عروسکی حذف نخواهد شد.

آذرهوش درباره‌ی عروسک‌گردان «کلاه قرمزی» در نبود دنیا فنی‌زاده، توضیح داد: در قسمت‌های قبلی مجموعه «کلاه قرمزی» مرحوم دنیا فنی‌زاده بیمار بودند و فردی کنار ایشان او را همراهی می‌کرد، در این سری از «کلاه قرمزی» نیز کسی به جای ایشان کار خواهد کرد.

او درباره‌ی زمان پخش مجموعه «کلاه قرمزی» نیز توضیح داد: مجموعه «کلاه قرمزی» به احتمال زیاد بعد از تحویل سال از ۳۰ اسفند ماه هر شب روی آنتن خواهد رفت اما با توجه به اینکه با پخش سریال‌های نوروزی تقارن پیدا نکند، هنوز ساعت مشخصی برای پخش آن در نظر گرفته نشده است.

برنامه کودک

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما در ادامه از حضور مهمانان مختلف در برنامه «کلاه قرمزی» خبر داد و گفت: مجموعه «کلاه قرمزی» در هر قسمت از پخش خود با ویژگی متفاوتی به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه امسال نیز با حضور مهمانان مختلف آیتم‌های نویی را برای نوروز طراحی کرده است.

آذرهوش در ادامه از پخش نوروزی برنامه «محله گل و بلبل»، برنامه «فیتیله‌ای‌ها»، «مسابقه محله»، مجموعه «جیب جیب» و همچنین پخش برنامه نمایشی ترکیبی با اجرای مجید قناد در ایام نوروز خبر داد.

او درباره مجموعه «محله گل و بلبل» که پخش هر روزی خواهد داشت، توضیح داد: این مجموعه از ۲۷ اسفند ماه تا پایان ۱۳ فروردین ماه به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه که پیش از این به شکل اپیزودیک پخش می‌شد در ایام نوروز به شکل سریالی و داستانی پخش خواهد شد.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما در عین حال از اضافه شدن بازیگران جدید از جمله محمدرضا داوودنژاد، سیاوش مفید و ارژنگ امیرفضلی به مجموعه «محله گل و بلبل» خبر داد.

آذرهوش زمان پخش این مجموعه را حوالی ساعت ۱۸ و ۱۹ به شکل روزانه در ایام نوروز عنوان کرد.

برنامه کودک

او در ادامه درباره پخش مجموعه «فیلتیه‌ای‌ها» که با عنوان «بهترین شو» در قالب مسابقه در ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت، توضیح داد: مسابقه بهترین شو که یک مسابقه در قالب استعدادیابی است از ۲۰ اسفند ماه پخش خود را شروع و روزهای جمعه به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه مسابقه که در قالب ۱۵ قسمت تولید شده است پس از ایام نوروز نیز به پخش خود ادامه خواهد داد.

آذرهوش از تدارک برای ساخت برنامه «مسابقه محله» ویژه ایام نوروز خبر داد و گفت: این مسابقه نیز در حال تولید است.

او سپس درباره برنامه نمایشی ترکیبی که قرار است با حضور مجید قناد به روی آنتن برود، توضیح داد: این برنامه نمایشی ترکیبی به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی و مجری بازیگری مجید قناد و کارگردانی امیر سماواتی در حال تولید است.

آذرهوش یادآور شد: این برنامه که فضایی شاد دارد در ایام نوروز هر روز صبح از ۲۷ اسفند ماه پخش خود را شروع و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت. این مجموعه پس از ایام عید نیز به شکل هفتگی روزهای جمعه پخش خواهد شد.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما درباره مجموعه «جیب جیب» نیز توضیح داد: این مجموعه که یک مجموعه رئال انیمیشین است ویژه نوروز پخش خواهد شد.

او در پایان درباره ویژه‌برنامه‌هایی که درباره جزئیات آنها توضیحاتی را ارائه داد، گفت: این برنامه‌ها که همگی ویژه عید نوروز پخش می‌شوند، محتوایی نوروزی خواهند داشت.


منبع: ایسنا