تبیان، دستیار زندگی
«مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی، به نفع توان یابان موسسه خیریه «رعد» اکران می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مبارک» حامی بازارچه نوروزی خیریه «رعد» می شود

«مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی، به نفع توان یابان موسسه خیریه «رعد» اکران می شود.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

«مبارک» اولین ساخته محمدرضا نجفی امامی به همراه عوامل فیلم پس از گذشت دو هفته از اکران عمومی، به نفع توان یابان موسسه خیریه «رعد» در سی و سومین بازارچه نوروزی این خیریه اکران می‌شود.

عوامل فیلم «مبارک» قصد دارند در کنار هنرمندان دیگر، علاوه بر بازدید از این بازارچه نوروزی که بخشی از آن به معرفی و عرضه آثار هنرمندان توان ‌یاب خیریه «رعد» اختصاص یافته است، همراه با آنها به تماشای فیلم بنشینند.

محمدرضا نجفی امامی اولین کارگردانی است که در این اثر سینمایی خود از تکنیک های تلفیقی فیلمسازی شرکت های بزگ دنیای انیمیشن مانند والت دیزنی، پیکسر، دیرم ورکس و... و. استفاده کرده است، «مبارک» در کنار روایت داستان زندگی دختری به نام گلپری که الناز شاکردوست به جای آن ایفای نقش می‌کند استوره های داستان های ایرانی را به شیوه ای جذاب به تصویر کشیده است و همین امر موجب شده است، نه تنها کودکان بلکه بزرگ‌ترها نیز جزو مخاطبین این فیلم قرار گیرند.

«مبارک» ۶ اسفند ماه در آخرین روز از جشنواره نوروزی «رعد» از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در سالن همایش های مجتمع رعد اکران می شود. بازارچه خیریه رعد تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۶ اسفند ادامه خواهد داشت.


منبع:خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .