تبیان، دستیار زندگی
یوسف مرادیان بیان کرد که فیلم «ترمینال غرب» آینده سیاسی ایران را پیشگویی می کند و نشان می دهد که اگر به امید کشورهای مستکبر نظیر آمریکا پیش برویم، همه چیزمان را از دست می دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«ترمینال غرب» آینده سیاسی ایران را پیشگویی می‌کند

یوسف مرادیان بیان کرد که فیلم «ترمینال غرب» آینده سیاسی ایران را پیشگویی می کند و نشان می‌دهد که اگر به امید کشورهای مستکبر نظیر آمریکا پیش برویم، همه چیزمان را از دست می‌دهیم.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

یوسف مرادیان بازیگر فیلم سینمایی «ترمینال غرب» درباره فیلمنامه این اثر و فضای ملی و مردمی آن گفت: شخصیت دانشمند هسته‌ای را که در این فیلم به من پیشنهاد شد، دوست داشتم و با عشق این نقش را بازی کردم و در نهایت نیز جواب گرفتم چرا که معتقدم زمانی که آدم با جان و دل کاری را می پذیرد، نتیجه آن نیز مطلوب و برای خودش قابل قبول خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از خواندن فیلمنامه حس کردم که این شخصیت، شخصیتی دوست داشتنی است و مرا به عنوان بازیگر به چالش می کشد و پس از ورود به کار و قرار گرفتن در فضا، احساس مسئولیتی به سراغم آمد که فکر کردم شخصیتی را بازی می کنم که حرف های زیادی برای گفتن دارد و ابعاد ناشناخته شخصیتی دارد که اگر بتواند در قصه نمود پیدا کند، زیبا خواهد شد.

مرادیان با بیان این که دانشمند هسته ای فیلم و دوستانش از آن جنس آدم‌هایی بودند که ایمان داشتند در کشور، تمام بسترهای لازم جهت پیشرفت وجود دارد و باید برای عملیاتی شدن آن، عده‌ای همانند خط شکنان و بسیجی‌وار، راه را باز کنند، اظهار کرد: نکاتی که گفتم روحیه فردی بود که من نقش آن را بازی کردم و این مسائل در طول پیش تولید و مراحل تحلیل شخصیت با فیلمنامه‌نویس، مدام مطرح می شد.

بازیگر فیلم سینمایی «ترمینال غرب» تصریح کرد: در جلسات پیش تولید و دیالوگ خوانی، همه بازیگران پیش از اجرا به جمع بندی می رسند و وقتی کار به آن پختگی می رسید، برداشت اصلی اتفاق می افتاد و این مسائل دست به دست هم داد تا خروجی کار رضایت‌بخش باشد.

مرادیان حضور در کنار سایر بازیگران که هر کدام نمایندگی نسلی را در گذشته و امروز به عهده داشتند، بسیار دلچسب برشمرد و افزود: حضور در کنار بزرگانی همچون هوشنگ توکلی و ثریا قاسمی به عنوان بزرگان عرصه بازیگری خاطره‌انگیز بود و به نظرم آنقدر همدل شده بودیم که این مساله در رابطه ها در طول تولید به وضوح قابل مشاهده بود.

وی با اشاره به این که فیلم «ترمینال غرب» موضوعی حساس و استراتژیک در سینمای ایران را دنبال می کند، توضیح داد: من افتخار می کنم که در اثری ملی و مردمی که حقایق را مطرح کرده حضور داشته‌ام و به نظرم «ترمینال غرب» پیش‌گویی کرد و پیش‌گویی‌اش به حقیقت پیوست.

مرادیان در پایان تاکید کرد: این فیلم آینده سیاسی ایران را پیشگویی می کند و ادعا کرد که کشورهای مستکبر نظیر آمریکا غیر قابل اعتماد هستند و اگر بخواهیم به امید آن‌ها پیش برویم همه چیزمان را از دست خواهیم داد.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .