تبیان، دستیار زندگی
دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه ۱۳۹۶ توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه ۱۳۹۶ توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی، رییس  انجمن متخصصان روابط عمومی  با اعلام این خبر، گفت: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه انتشارات برگزار می‌گردد .

به گزارش شارا، دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی،مردادماه سال جاری توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود .

سیدشهاب سیدمحسنی افزود: این جشنواره در دو بخش رقابتی و کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است که در بخش رقابتی این جشنواره هفت سرفصل در نظر گرفته شده که در آن انتشارات برتر حوزه روابط عمومی، بهترین برنامه انتشاراتی‌ و بهترین تبلیغ مکتوب انتخاب می‌شوند .

وی با اشاره به دیگر بخش‌های این حوزه ادامه داد: انتخاب نشریه داخلی برتر، بهترین تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی و نشریه داخلی برتر نیز از دیگر بخش های رقابتی این جشنواره هستند .

به گفته رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، افراد علاقه‌مند می‌توانند تا پایان سال جاری، آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه همت مسیر غرب به شرق، بعد از برج میلاد و پل شیخ‌بهایی، تقاطع شیراز جنوبی و همت، شماره چهار، طبقه سوم، واحد 5 ارسال کنند و یا با شماره تلفن 88617576 تماس حاصل نمایند .

گفتنی است جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از سال 1381 همه ساله توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود .