تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: قاچاقچی سوخت در این شهرستان به پرداخت 330 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محکومیت قاچاقچی سوخت در ایرانشهر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: قاچاقچی سوخت در این شهرستان به پرداخت 330 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

بخش حقوق تبیان

تعزیرات حکومتی

مهدی کیخا اظهار داشت: ماموران انتظامی در بخش کلات ایرانشهر به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک شدند و در بازرسی از آن 18 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

وی افزود: با توقیف خودرو و تشکیل پرونده، شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر رسیدگی به موضوع را برعهده گرفت.

شعبه رسیدگی کننده با توجه به اظهارات متناقض متهم، ارائه نکردن مدارک و اسناد قانونی و حمل سوخت با مقدار بالا به قصد فروش، تخلف را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به 330 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی تصریح کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به اظهارات متناقض متهم، ارائه نکردن مدارک و اسناد قانونی و حمل سوخت با مقدار بالا به قصد فروش، تخلف را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به 330 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر خاطر نشان کرد: سوخت های مکشوفه تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی برای عرضه در شبکه قانونی شد.

ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر محور ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .