تبیان، دستیار زندگی
هافبک ایرانی ولفسبورگ به دلیل مصدومیت سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود که ممکن است بازی حساس ایران برابر قطر را از دست بدهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دژاگه بازی با قطر را از دست می‌دهد؟

هافبک ایرانی ولفسبورگ به دلیل مصدومیت سه تا چهار هفته‌ از میادین دور خواهد بود که ممکن است بازی حساس ایران برابر قطر را از دست بدهد.

بخش ورزشی تبیان

دژاگه

‌به نقل از کیکر، اشکان دژاگه که در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی با جدایی از العربی قطر به ولفسبورگ پیوست، هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند.

نشریه کیکر خبر بدی برای فوتبال دوستان ایرانی داشت و اعلام کرد که این بازیکن در تمرینات دچار مصدومیت شده است که باعث می‌شود سه تا چهار هفته‌ از میادین دور باشد.

به ‌این‌ ترتیب او باید هم چنان منتظر باشد تا اولین بازی‌اش را برای ولفسبورگ انجام دهد.

اشکان دژاگه که هنوز اجازه بازی برای ولفسبورگ ندارد و نتوانسته رضایت باشگاه قبلی‌اش را به دست بیاورد حالا با مشکل جدید دیگری روبرو شده است. مشکل این هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عضلانی است که باعث می‌شود او سه تا چهار هفته‌ از میادین به دور باشد.

دژاگه از سال 2007 تا 2012 در ولفسبورگ بود که در این تیم موفق شد طی 132 بازی 18 گل و پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کند و تحت هدایت فلیکس ماگات قهرمان بوندسلیگا شود.

این مصدومیت ممکن است باعث شود دژاگه در بازی حساس ایران برابر قطر نتواند تیم‌ ‌ملی ایران را همراهی کند. او در اولین بازی خودش برابر قطر به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر برساند.


منبع : کیکر