تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: امسال 587 پرونده تخلف تعزیراتی در بخش بهداشت و درمان استان تشکیل و به همه آنها رسیدگی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسیدگی ٥٨٧ پرونده تخلف تعزیراتی بهداشت و درمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: امسال 587 پرونده تخلف تعزیراتی در بخش بهداشت و درمان استان تشکیل و به همه آنها رسیدگی شده است.

بخش حقوق تبیان

محمد اقوامی

محمد اقوامی افزود: واحدهای متخلف پس از رسیدگی شعب تعزیرات حکومتی به پرداخت سه میلیارد و 499 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی اظهار کرد: این پرونده ها در بازرسی بازرسان شبکه بهداشت و درمان آذربایجان غربی برای واحدهای متخلف تشکیل شده بود که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، قاچاقچی 131 طاقه پارچه قاچاق در خوی به پرداخت 412 میلیون ریال جزای نقدی محکوم و کالای قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.

وی با اشاره به محکومیت 460 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در ماکو نیز اظهار کرد: این قاچاقچی 2 هزار باکس سیگار خارجی را از طریق بیراهه وارد کشور کرده بود و قصد انتقال به استان های مرکزی کشور را داشت که دستگیر و به پرداخت جزای نقدی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز ماکو محکوم شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، قاچاقچی 131 طاقه پارچه قاچاق در خوی به پرداخت 412 میلیون ریال جزای نقدی محکوم و کالای قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد. سالانه دهها میلیارد ریال پرونده قاچاق در آذربایجان غربی رسیدگی شده و برای همه آنها حکم صادر می شود.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .