تبیان، دستیار زندگی
به تازگی گوشی هوشمند نوکیا 8 در وب سایت جینگ دونگ (JD.com) رؤیت شده است و به همین دلیل احتمالا پیش فروش این محصول به زودی آغاز خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوشی نوکیا 8 در وب سایت JD.com رؤیت شد

به‌تازگی گوشی‌ هوشمند نوکیا 8 در وب‌سایت جینگ‌دونگ (JD.com) رؤیت شده است و به همین دلیل احتمالا پیش‌فروش این محصول به‌زودی آغاز خواهد شد.

بخش دانش و زندگی تبیان

گوشی نوکیا 8

به‌تازگی گوشی‌ هوشمند نوکیا 8 در وب‌سایت جینگ‌دونگ (JD.com) رؤیت شده است و به همین دلیل احتمالا پیش‌فروش این محصول به‌زودی آغاز خواهد شد.

نوکیا برنامه‌ریزی کرده است تا در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) گوشی‌های جدیدی معرفی کند و گوشی هوشمند نوکیا ۸ یکی از همین محصولات خواهد بود. اگرچه شرکت مورد بحث اعلام نکرده است گوشی نوکیا ۸ در رویداد MWC معرفی خواهد شد، اما با توجه به درج نام این دستگاه در وب‌سایت JD.com، احتمالا به‌زودی شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود.

همان‌طور که اشاره کردیم، گوشی هوشمند نوکیا ۸ برای پیش‌فروش در وب‌سایت محبوب جینگ‌دونگ قرار داده شده و قیمت تعیین‌شده برای آن ۳۱۸۸ یوان چین (۴۶۳ دلار) است. اما در لیست فروشگاه مورد بحث به تاریخ معرفی و زمان عرضه‌ی این محصول هیچ اشاره‌ای نشده است.

لازم به ذکر است که تصاویر درج‌شده در فروشگاه JD با عکس‌ها و رندرهایی که پیش از این از گوشی هوشمند نوکیا ۸ (یا نوکیا پی ۱) منتشر شده است، همخوانی دارد. بنابراین، به نظر می‌رسد عکس‌های ثبت‌شده از این گوشی در فروشگاه مورد بحث، تصاویر واقعی نیستند و بیشتر شبیه به تصاویر نمونه‌های اولیه‌ی این گوشی‌ هستند.

گفته می‌شود گوشی هوشمند نوکیا ۸ مجهز به جدیدترین پردازنده‌ی ساخت کمپانی کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود و با توجه به همین موضوع، احتمال دارد این محصول در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی نشود. البته این احتمال هم وجود دارد که گوشی هوشمند نوکیا ۸ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ معرفی شود. انتظار می‌رود این محصول از نمایشگری ۵.۷ اینچی از نوع سوپر امولد و با رزولوشن کیو اچ‌دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) بهره ببرد. علاوه بر این صفحه‌نمایش نوکیا ۸ از نوع خمیده نیست. گفته می‌شود این دستگاه از یک دوربین پشتی ۲۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و لرزش‌گیر الکترونیکی است. دوربین جلویی سلفی نوکیا ۸ احتمالا ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. با توجه شایعات، این گوشی هوشمند از نظر حافظه‌ی داخلی در دو مدل به بازار عرضه می‌شود؛ مدل اول حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد و مدل دوم مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. هر دو مدل نوکیا ۸ از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند و کاربران می‌توانند حافظه‌ی داخلی دستگاه را از این طریق تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش دهند. از آنجا که گوشی هوشمند نوکیا ۶ اکنون با جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل موبایلی گوگل به بازار عرضه شده است، انتظار می‌رود گوشی هوشمند نوکیا پی ۱ یا همان نوکیا ۸ هم با سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا معرفی شود.


منبع:زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .