تبیان، دستیار زندگی
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه در زندان مرکزی بوشهر بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید دادستان شهرستان عسلویه

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه در زندان مرکزی بوشهر بازدید کرد.

بخش حقوق تبیان

شهنیایی

به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان بوشهر ، شهنیایی، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه به منظور اطلاع از وضعیت قضایی و پرونده ای مددجویان این حوزه قضائی، در محل مددکاری زندان مرکزی بوشهر با آنان دیدار کرد.

در این راستا با تخصیص تسهیلات به مددجویان شایسته برخورداری از کمک های دستگاه قضا، آنان را تشویق می کنند که اندک اندک به جامعه بازگشت نمایند. قطعاً مباحث امنیت و آرامش جامعه نیز مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی در این دیدار که ۱۷ نفر از مددجویان جهت ارزیابی و اطلاع از وضعیت پرونده خود به وی مراجعه کرد و گفت: همکاران بنده در دادسراها و دادگاه ها با استعانت از درگاه ایزد منان و با همت و پشتکاری افزون، نسبت به رسیدگی موثر و منجر به اصلاح مددجویان می کوشند. در این راستا با تخصیص تسهیلات به مددجویان شایسته برخورداری از کمک های دستگاه قضا، آنان را تشویق می کنند که اندک اندک به جامعه بازگشت نمایند. قطعاً مباحث امنیت و آرامش جامعه نیز مد نظر قرار خواهد گرفت.

خزری،رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر نیز اذعان داشت: تلقی مددجویان از حضور قضات و مسئولان دادگستری مثبت بوده و آن را راهگشا می دانند. سعی می کنیم با جلب توجه تصمیم گیران حوزه های گوناگون قضائی نسبت به برنامه ها و فرایندهایی که در مسیر اصلاح و تربیت مددجویان صورت می پذیرد و همین طور معرفی مددجویان لایق استفاده از تخفیفات و تسهیلات، نسبت به تقلیل جمعیت کیفری زندان فعال بوده تا انشا الله شاهد به ثمر نشستن اهداف متعالی ستاد سازمان و به تبع آن سلسله مراتب بالا تر باشیم.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .