تبیان، دستیار زندگی
سایت موزه دفاع مقدس پس ازاینکه نامزد در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران جایزه هیئت داوران شد، برترین سایت آرای مردمی شد. همچنین هم زمان با همایش ملی موزه های دفاع مقدس و گردشگری، کارگاه های آموزشی گردشگری برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رویدادهای باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس

سایت موزه دفاع‌مقدس پس‌ازاینکه نامزد نهمین جشنواره وب و موبایل ایران جایزه هیئت‌داوران شد، برترین سایت آرای مردمی شد. همچنین هم‌زمان با همایش ملی موزه‌های دفاع‌مقدس و گردشگری، کارگاه‌های آموزشی گردشگری برگزار می‌شود.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
رویدادهای باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس

سایت برتر آرای مردمی

وب‌سایت باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس در این جشنواره از میان ۱۵۲۰۰ وب‌سایت شرکت‌کننده توانسته است نامزد جایزه هیئت‌داوران شود.

همچنین حسین نوروزی مسئول فنی وب‌سایت موزه دفاع‌مقدس با کسب ۴ جایزه در بخش‌های مختلف یکی از پرافتخارترین کاندیداهای حاضر در این جشنواره بود

وب‌سایت باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و وب‌سایت همایش‌های مجموعه در دو بخش انقلاب اسلامی و اطلاع‌رسانی رویدادها در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران موفق به کسب جایزه آرای مردمی شد.

اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس با اعلام خبر فوق افزود: از نگاه مخاطبین کیفیت خدمات در حوزه آنلاین ویژگی برجسته این دو وب‌سایت و دلیل برگزیده شدن آن‌ها در این جشنواره بود.

وی افزود: همچنین حسین نوروزی مسئول فنی وب‌سایت موزه دفاع‌مقدس با کسب ۴ جایزه در بخش‌های مختلف یکی از پرافتخارترین کاندیداهای حاضر در این جشنواره بود.

رویدادهای باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس

گفتنی است نهمین جشنواره وب و موبایل ایران توسط انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی ایران و با همکاری مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بارأی ۵۰۰۰ داور برگزارشده و آیین اختتامیه نهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز روز پنج‌شنبه با حضور ۱۴۰۰ نفر از فعالان حوزه آنلاین و در سالن همایش‌های پژوهشگاه وزارت نیرو برگزار شد.

سه کارگاه در همایش

تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از فعالان حوزه دفاع‌مقدس، گردشگری و دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکتری با مراجعه به وب‌سایت همایش‌های موزه دفاع‌مقدس برای حضور در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند که در روز همایش به آنان گواهی حضور داده می‌شود

هم‌زمان با برگزاری اولین همایش ملی موزه‌های دفاع‌مقدس و گردشگری، سه کارگاه آموزشی مرتبط با حوزه گردشگری و دفاع‌مقدس در باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس با اعلام مطلب فوق افزود: کارگاه‌های «کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی»، «پتانسیل‌های گردشگری دفاع‌مقدس» و «آشنایی با میراث دفاعی» با حضور اساتید برجسته این حوزه در روز همایش برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از فعالان حوزه دفاع‌مقدس، گردشگری و دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکتری با مراجعه به وب‌سایت همایش‌های موزه دفاع‌مقدس برای حضور در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند که در روز همایش به آنان گواهی حضور داده می‌شود.

رئیس همایش موزه‌های دفاع‌مقدس و گردشگری اظهار داشت: علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه‌های آموزشی علاوه بر ثبت‌نام برای حضور در همایش باید صبح روز همایش به‌صورت حضوری در کارگاه موردعلاقه خود ثبت‌نام کنند.

خضرایی بیان داشت: به افرادی که در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند نیز گواهی حضور داده می‌شود.

گفتنی است: اولین همایش ملی موزه‌های دفاع‌مقدس و گردشگری هم‌زمان با سالروز عملیات غرورآفرین خیبر، سه‌شنبه سوم اسفندماه سال جاری با حضور مسئولان و فعالان حوزه گردشگری و دفاع‌مقدس در مرکز همایش‌های بین‌المللی باغ‌موزه‌دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار می‌شود.


منبع: روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس