تبیان، دستیار زندگی
جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر محور شهروند مداری و با شاخص پاسخگویی و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع برگزار شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار مردمی رئیس دادگستری استان هرمزگان

جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر محور شهروند مداری و با شاخص پاسخگویی و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع برگزار شد .

بخش حقوق تبیان

حجت الاسلام و المسلمین اکبری

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با مراجعین دیدار و ضمن رسیدگی به مطالبات آنان دستورات مقتضی را در جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

همچنین در این جلسه ،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص4 پرونده دستور تسریع در رسیدگی و در مورد 6 پرونده دیگر ، دستور پذیرش درخواست اعاده دادرسی صادر نمود.

در این جلسه ، 28 پرونده از بندرعباس و  12پرونده از شهرستان ها مورد بررسی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان قرار گرفت و حجت الاسلام والمسلمین اکبری در خصوص رسیدگی به هریک دستورات لازم را صادر کرد

همچنین در این جلسه ،رئیس  کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص4  پرونده دستور تسریع در رسیدگی و در مورد  6 پرونده دیگر ، دستور پذیرش درخواست اعاده دادرسی صادر نمود.

شایان ذکر است از مجموعه 40 فقره پرونده رسیدگی شده ، 28 پرونده با موضوع حقوقی و 12 پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری بررسی شد.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .