تبیان، دستیار زندگی
مراسم رونمایی از رمان «عشق به توان ابدیت» نوشته میترا شیرانلی در دفتر نشر ری را برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رمان «عشق به توان ابدیت» رونمایی شد

مراسم رونمایی از رمان «عشق به توان ابدیت» نوشته میترا شیرانلی در دفتر نشر ری را برگزار شد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

مراسم رونمایی و جشن امضای رمان «عشق به توان ابدیت» نوشته میترا شیرانلی عصر دیروز جمعه ۲۹ بهمن در دفتر این ناشر برگزار شد.

آتوما فروهی مدیر نشر ری را و ناشر این کتاب در برنامه مذکور گفت: زن بودن حدیث مفصلی است از عشق ورزی، تعهد، ایستادگی و شوریدگی ... جهان درون زن، سرشار از آواها و نداهایی است که هر آینه از عشق می‌سراید و نقش مهر و دوستی بر جان زندگی می نشاند و دریغا که این رؤیای شیرین با جفا و شکستن عهد معهود، جان عاشق زن را رنجور کند و آواهای درونش را ناکوک.

وی افزود: «عشق به توان ابدیت» به سان مسیر طبیعت چهارفصلی است که زندگی یک زن را از دوران غرور و جلوه گری بی دغدغه، به سرزمین واقعیت تلخ و برهنه خیانت و جفا پیوند می زند و با بذر صبر و پایمردی مادرانه، نهال عشق خود را به درختی بارور و سبز به بار می نشاند. اگر ایمان بیاوریم که همه فصول پیامبران عشق و  دوستی و مهرند. پس زن را نیز می توان پیام آور فصل ها  نامید.

این کتاب به تازگی با ۵۲۰ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۳۲۰ هزار ریال منتشر شده و مراسم رونمایی اش با حضور داستان نویسانی چونی لیلا عبدی، مریم عباس زاده، شهناز ایلدرمی، شهلا خودی زاده، فاطمه صفار، مریم میرمرادی، مرتضی عبدی و ... برگزار شد.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .