تبیان، دستیار زندگی
بیستم فروردین ماه ۹۶ به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

بیستم فروردین ماه ۹۶ به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

دکتر  محمد سلطانی‌فر

به گزارش  روابط عمومی، دکتر  محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب اظهار داشت: نتیجه داوری مقالات پس از بررسی از سوی اعضای کمیته علمی در تاریخ سی‌ام فروردین اعلام خواهد شد .

وی با بیان این که مقالات ارایه شده نبایستی در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارایه شده باشند افزود: در دوازدهمین همایش‌ روابط‌ عمومی‌ الکترونیک همچون دوره‌های پیشین اصل مقالات به طور کامل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد .

رییس کمیته علمی دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از تمامی اساتید، کارشناسان و علاقمندان به حوزه روابط‌عمومی  دعوت کرد تا نسبت به ارسال مقالات خود حول یکی از محورهای اعلام شده اقدام نمایند .

گفتنی است دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر  سعیدرضا عاملی،  شهیندخت خوارزمی، دکتر  یونس شکرخواه، دکتر  داود زارعیان  و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این همایش را تشکیل می‌دهند .

دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابط‌عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی و با محورهای روابط‌عمومی الکترونیک و اینترنت اشیاء، روابط‌عمومی الکترونیک، روابط‌عمومی شبکه‌ای، روابط‌عمومی الکترونیک و مدل‌های راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها، روابط‌عمومی الکترونیک و غافلگیری کسب‌وکارهای سنتی در مواجه با کسب‌وکارهای نوین، روابط‌عمومی الکترونیک، مدیریت اعتبار و اعتماد سازمان و روابط‌عمومی الکترونیک، روابط‌عمومی سبز، اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد .

علاقمندان به این همایش‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و تماس تلفنی از طریق شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند .