تبیان، دستیار زندگی
برای ارتقای سلامت جسمی و روحی تان در سال نو چه باید کنید؟ برای حفظ سلامت در سفر با هواپیما چطور؟ چقدر در مورد خمیازه می دانید؟ مطالب هفته گذشته بخش سلامت را بخوانید تا از با پاسخ این پرسش ها آشنا شوید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلامت در سال نو و مسافرت هوایی

برای ارتقای سلامت جسمی و روحی تان در سال نو چه باید کنید؟ برای حفظ سلامت در سفر با هواپیما چطور؟ چقدر در مورد خمیازه می دانید؟ مطالب هفته  گذشته بخش سلامت را بخوانید تا با پاسخ این پرسش ها آشنا شوید.

فرآوری : نیره ولدخانی - بخش سلامت تبیان

سال نو

12 تصمیم جدید سالم تر برای سال نو

نو شدن سال بهتر است با تصمیمات جدیدی نیز همراه باشد. یک سال را پشت سر گذاشتیم. بهتر است از تجربه های آن برای آغاز سالی بهتر استفاده کنیم. توصیه می کنیم روزهای جدید را با تصمیماتی جدید برای ارتقای سلامت جسمی و روحی تان کلید بزنید. ما چند توصیه خوب برای این کار داریم. لطفا با ما همراه باشید.

تغییراتی برای کاهش استرس

فقدان استرس در زندگی خستگی به دنبال می آورد، بنابراین استرس تا حدی مطلوب است. اما از آن جا که تعریف استرس، تنش زیاد روحی است که مانع پیشرفت فرد می شود، باید با آن مقابله کرد. در این جا هشت راه ساده برای ارتقای توانایی کنترل استرس را پیشنهاد می کنیم.

12 توصیه سلامتی برای سفرهای هوایی

همه ما سفر می رویم تا روحیه مان بهتر شود. کلا فلسفه سفر لذت بردن است. اما گاهی برخی اشتباهات ساده ممکن است سفر را تلخ کند. سفر با هواپیما یکی از راحت ترین راه سفر است. فرقی نمی کند سفر داخلی باشد یا خارجی. خیلی از افراد هواپیما را برای سفر انتخاب می کنند. اگر قصد دارید برای عید سفر کنید و هواپیما را انتخاب کرده اید مطالعه این مطلب به دردتان می خورد.

اگر کمی چرت بزنید، سرحال می شوید

گاهی اوقات افراد از چرت زدن ما در روز گله مند می شوند و ما را تنبل خطاب می کنند. در حالیکه چرت زدن یک فرم سریع خواب است که می تواند بدن و ذهن را بازسازی کند و تحقیقات زیادی فواید آن را نشان داده اند. چرت زدن 40 دقیقه ای عملکرد فرد را تا 34 درصد و هوشیاری او را تا  100 درصد بهبود می دهد.

10 راه جلوگیری از سرطان

متاسفانه روز به روز بر آمار مبتلایان به سرطان افزوده می شود و تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان روزانه بر اثر انواع مختلف این بیماری جان خود را از دست می دهند. اما بسیاری از کارها وجود دارد که شما می توانید انجام دهید تا احتمال بروز سرطان را به حداقل برسانید.

6 واقعیت جالب درباره خمیازه

حتما برای شما هم پیش آمده است که در مترو یا اتوبوس و غیره نگاهتان به کسی بیافتد که در حال خمیازه کشیدن است و بلافاصله شما نیز خمیازه بکشید. این عمل برای همه به قدری عادی و پیش پا افتاده است که زیاد به چند و چون آن فکر نمی کنند. اما باید بدانید که خمیازه کشیدن صرفا مختص انسان نیست و تمام مهره داران خمیاز می کشند.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.