تبیان، دستیار زندگی
چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دارای بخش های متنوعی از جمله پایگاه های اینترنتی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور خبرگزاری ها، سایت های خبری و کانال های تلگرامی در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دارای بخش های متنوعی از جمله پایگاه های اینترنتی است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

به گزارش ستاد حبری چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، بخش پایگاه های اینترنتی در سالن تهران با نزدیك به 130 غرفه مجموعه ای از رسانه های مطرح و تاثیرگذار كشور از جمله سایت های خبری و خبرگزاری های بنام كشور را گردهم آورده است.

در این بخش خبرگزاری مطرح كشور همچون: خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری قرآنی ایكنا و... همچنین سایت های تاثیرگذار مثل: موسسه تنظیم و نشر آثار مقام معظم رهبری، جهان نیوز، الف و... حضور دارند. از سوی دیگر در این بخش غرفه های مختلفی ار سایت های خبری استانی و ملی حضور دارند كه محتواها و اخبار منطقه یا بخش های مختلف ایران را به صورت تخصصی پوشش می دهند.

این بخش زمینه تعامل و همفكری رسانه های ارزشی و انقلابی را در موضوعات مختلف فراهم كرده و زمینه تعامل، آموزش و یادگیری این رسانه ها را ایجاد می كند.

همچنین در این سالن بخشی با عنوان مناظره و نشست وظیفه دارد تا با برگزاری نشست ها، میزگردها و مناظره ها ضمن بررسی موضوعات روز خبری و تحلیل اتفاقات مختلف در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی؛ امكان دسترسی رسانه های حاضر در نمایشگاه را به صاحب نظران، تحلیلگران و مسئولان مربوطه فراهم آورد.

از سوی دیگر رسانه های غیررسمی همچون فعالین حوزه كانال های تلگرام و اینستاگرام نیز در این سالن حضور دارند كه علاوه بر حضور، به صورت متناوب در قالب هم اندیشی های مختلف با موضوعات مطرح شده در فضای مجازی به بحث و تبادل نظر می پردازند.