تبیان، دستیار زندگی
عطر یاس فاطمی در فضای چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی پیچیده است و با حضور در قسمت پایگاه های اینترنتی می توان این عطر خوش را استشمام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عطر یاس فاطمی در فضای چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

گوشه ای از نمایشگاه به حسینیه تبدیل شده است

عطر یاس فاطمی در فضای چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی پیچیده است و با حضور در قسمت پایگاه های اینترنتی می توان این عطر خوش را استشمام کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

به گزارش ستاد خبری چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، حضور پر رنگ برخی هیات های مذهبی و پایگاه های اطلاع رسانی مذهبی در یكی از راهرو های سالن تهران، حال و هوای فاطمی این نمایشگاه را دوچندان كرده است.

در این قسمت از بخش رسانه های برخط شاهد حضور پایگاه های اطلاع رسانی مذهبی از جمله عقیق، وارث، خیمه گاه، روضه نیوز، فرات تی وی (ذاكرپیك) هستیم. این رسانه ها با هدف اشاعه فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) یك سوی نمایشگاه را شبیه به حسینیه كرده اند و رنگ و بوی فاطمیه را در غرفه های خود جانمایی كرده اند.

در این بخش از نمایشگاه، عقیق، خیمه ای برپا كرده و غرفه خود را مانند حسینیه ای مزین به پرچم های شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه كرده است. كمی آن طرف تر شاهد حضور پایگاه اطلاع رسانی سید رضا نریمانی هستیم. مداح جوانی كه سوز صدایش، دل ها را عازم دمشق و اشك ها را به یاد شهدای مدافع حرم جاری می كند.

كمی جلوتر، غرفه فرات تی وی(ذاكرپیك) حضور دارد و با طراحی غرفه ای به شكل صحن مقدس حضرت اباعبدالله (ع) سینه های مشتاق را كربلایی می كند. این غرفه با عنوان "پر مخاطب ترین رسانه مذهبی در فضای مجازی" در چهارمین رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، شركت كرده است.

جلوتر، غرفه وارث  دیده می شود، رسانه ای نام آشنای هیئت ها كه چند سالی است در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی شركت می كند. پرچم های آویزان شده از بالای این غرفه، وارث را از غرفه های كناری اش متمایز كرده است.

روبروی وارث، غرفه خیمه گاه حضور دارد؛ خیمه گاه با شعار تحقق مجازی خیمه های حقیقی در چهارمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی شركت كرده است.