تبیان، دستیار زندگی
گروه دانش بنیان لکو به منظور تکمیل و ارزیابی آموزش دوره های خود,هرساله در حداقل دو نوبت اقدام به برگزاری مسابقات ملی تحت عنوان “لکوکاپ” می نماید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ

جشنواره خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ

گروه دانش بنیان لکو به منظور تکمیل و ارزیابی آموزش دوره های خود,هرساله در حداقل دو نوبت اقدام به برگزاری مسابقات ملی تحت عنوان “لکوکاپ” می نماید. از این حیث مفتخریم با عنایت پروردگار متعال تا کنون با برگزاری ده دوره مسابقات ملی قدم موثری،در ایجاد بستری مناسب برای شناسایی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم برداشته ایم.

این مسابقات با همکاری معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری, پارک های علم و فناوری  و با حمایت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی, سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, شهرداری و ... با حضور دانش آموزان منتخب دوره ها در رشته های مختلفی چون:رباتیک, هوافضا, محاسبات ذهنی و چرتکه,نانو,مزرعه فکر,خلاقیت,طراحی سه بعدی,علوم آزمایشگاهی,پل ماکارونی و دیگر رشته ها از سراسر کشور برگزار می گردد.

امسال نیز یازدهمین دوره مسابقات خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ در روز جمعه 18 فروردین 1396 به میزبانی تهران و در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد علمی می توانند با مراجعه به نمایندگی لکو در شهر و یا شهرستان خود نسبت به ثبت نام لکوکاپ 11 پیش از اتمام مهلت مقرر اقدام نمایند.مهلت ثبت نام این دوره از رقابت ها از نیمه دوم بهمن آغاز و تا پایان اسفند ماه 95 ادامه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی لکوکاپ به نشانی lecocup.ir مراجعه و یا با دبیرخانه لکوکاپ11 به شماره

26323611-021 تماس حاصل نمایید.

آدرس کانال تلگرامی گروه دانش بنیان لکو: https://t.me/leco_ir

ادرس کانال آپارات گروه دانش بنیان لکو: http://www.aparat.com/leco

پژوهشی، خلاقیت، لکوکاپ، علمی، تبیان، یادگیری، رباتیک، هوافضا، چرتکه، مزرعه

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: زینب شاه مرادی