تبیان، دستیار زندگی
چرا باید کودک با اعتماد به نفس پرورش دهیم؟آیا میدانید با توجه به فرم صورت چه مدل موی به شما می آید؟آیا با تبادل پیامهای هیجانی زن و شوهر در یک خرید آشنا هستید؟ تا به حال کفش هایتان را تغییر داده اید؟ آیا برای خریدهای نوروزی فکر شده عمل می کنید؟آیا من خود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندگی،من خودم را دوست دارم

چرا باید کودک با اعتماد به نفس پرورش دهیم؟آیا میدانید با توجه به فرم صورت چه مدل موی به شما می آید؟آیا با  تبادل پیامهای هیجانی زن و شوهر در یک خرید آشنا هستید؟ تا به حال کفش هایتان را تغییر داده اید؟ آیا برای خریدهای نوروزی فکر شده عمل می کنید؟آیا من خودم را دوست دارم؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

فرآوری: ساراسرکمری –بخش خانواده ایرانی تبیان

همه ی افراد تا حدی نسبت به خود شناخت دارند. شناختی نسبت به توانایی ها، استعدادها، علایق و ... . اما در این میان بعضی ها شناخت بیشتری نسبت به خود دارند و همین مساله باعث می شود که بتوانند در کارهایشان به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند. آن چیزی که باعث این موفقیت می شود اعتماد به نفس است.

فرم صورت و مدل موی متناسب با آن

همه خانم ها دوست دارند در نگاه اول زیبا و جذاب به نظر بیایند، اغلب به رنگ موهایشان اهمیت زیادی می دهند، اما حاضر نیستند کمی آنها را کوتاه کنند و یا مدل موهایشان را تغییر دهند.

تبادل پیامهای هیجانی زن و شوهر در یک خرید

دوستی و صمیمیت زن و شوهر در هر جا، در هر موقعیتی و در هر موضوعی می تواند معنا پیدا کند، شاید یکی از موضوعاتی که معنای همدلی، همکاری، تفاهم و انتقال پیامهای لذت بخش یا ناخوشایند زن و شوهر را نشان می دهد خرید های نوروزی باشد...

تا به حال کفش هایتان را تغییر داده اید؟

شما می توانید کفش هایتان هم مانند لباس هایتان به دلخواه تغییر دهید، برای این کار می توانید از چسب، ماژیک، اکلیل، گیپور، دانه های منجوق و کریستال و مروارید، تکه پارچه،‌ ربان، گواش، انواع سنگ های رنگی و ...استفاده کنید. سلیقه تان را به کار بیندازید و از تغییر کفش هایتان لذت ببرید.

آیا برای خریدهای نوروزی فکر شده عمل می کنید؟

تاکنون قصه اسب تروا را شنیدید؛ قصه از این قرار  بود که 10 سال یونانیها شهر تروی را بدون هیچ نتیجه ی محاصره کرده بودند. سرانجام آنها وانمود کردند که عقب نشینی کردند و فقط یک اسب بزرگ چوبی از خود به جا گذاشتند که تعدادی دلاور در آن پنهان شده بود. اهالی شهر اسب را بعنوان غنیمت جنگی به داخل شهر بردند و سرخوش از احساس پیروزی سرگرم جشن شدند. شب هنگام دلاوران یونانی از اسب خارج شدند و با غافلگیر کردن آنها شهر تروی را تسخیر کردند.

من خودم را دوست دارم

عکسی از صورتم را گذاشته بودم کنار آینه و هر روز به آن نگاه می کردم. بعد در آینه دقیق می شدم و صورتم را به چپ و راست می‌چرخاندم و از هر طرف آن را وارسی می کردم. تصمیمم رو گرفته بودم.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.