تبیان، دستیار زندگی
چاپ بیست و دوم رمان نامیرا به قلم صادق کرمیار از سوی نشر کتاب نیستان روانه بازار کتاب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرفروش‌ترین رمان عاشورایی به چاپ بیست و دوم رسید

چاپ بیست و دوم رمان «نامیرا» به قلم صادق کرمیار از سوی نشر کتاب نیستان روانه بازار کتاب شد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

رمان «نامیرا» اثر صادق کرمیار از سوی انتشارات کتاب نیستان به چاپ بیست و دوم رسید.

این کتاب که در پویش مطالعاتی «روشنا» به خوانندگان معرفی شده بود توانسته به شمارگان بیش از 200هزار نسخه برسد و رکورد فروش کتب مرتبط در حوزه عاشورا را بشکند.

رمان «نامیرا» کتابی است که دست بر روی یکی از مهمترین و پرکشش‌ترین اتفاقات تاریخ اسلام گذاشته است. اتفاقی که در آن حرامیان و مسلمانان و مشرکان با هم یکی می‌شوند! و بر بهترین خلق خدا هجوم می‌آورند.

داستان نقل شده در کتاب داستانی است که انتهای آن برای همه مخاطبان اثر مشخص است ولی نکته‌ای که باعث می‌شود تا مخاطب آن پای کتاب بنشیند و با داستان آن تا انتها همراه شود، نگاه اصولی نویسنده به واقعه عاشورا و استفاده درست از عناصری چون عشق و گره‌های داستانی مناسب و به جا در میان خرده‌روایت‌های نقل شده در جریان اصلی قصه است.

یکی از بهترین و برجسته‌ترین نکاتی که در ارتباط با این کتاب ترسیم فضای فتنه‌گون قبل از وقوع حادثه عاشوراست. درواقع نامیرا یک دوره‌ فتنه‌شناسی کامل است که به مخاطبش نشان می‌دهد که چگونه در شرایط پیچیده و غبارآلود فتنه، حق و باطل چگونه جابه‌جا می‌شوند و حتی بزرگترین سرداران و مبارزان اسلام نیز نسبت به راه امام حسین(ع) و هدف او از مقابله با یزید دچار تردید می‌شوند! تا آن جا مقام معظم رهبری در یکی از دیدارهای خصوصی خود در ارتباط با این کتاب فرموده بودند: «هر کسی می‌خواهد فتنه‌ اخیر را بشناسد، این کتاب را بخواند.»

چاپ بیست و دوم رمان «نامیرا» به قلم صادق کرمیار از سوی انتشارات کتاب نیستان با قیمت 10هزار تومان در شمارگان 5هزار نسخه روانه بازار کتاب شده است.


منبع: خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .