تبیان، دستیار زندگی
حماس در واکنش به تصویب پیش نویس قانون ممنوعیت پخش اذان اعلام کرد رژیم صهیونیستی با اینگونه قانون ها دنبال کوچاندن فلسطینی ها از سرزمینشان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تصویب قانون ممنوعیت پخش اذان

حماس در واکنش به تصویب پیش‌نویس قانون ممنوعیت پخش اذان اعلام کرد رژیم صهیونیستی با اینگونه قانون‌ها دنبال کوچاندن فلسطینی‌ها از سرزمینشان است.

بخش سیاست تبیان

تصویب قانون ممنوعیت پخش اذان

کابینه رژیم صهیونیستی پیش‌نویس قانون ممنوعیت پخش اذان را تصویب کرد؛ «حازم قاسم» سخنگوی حماس این اقدام را ادامه سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها توصیف کرد.

حازم قاسم گفت: رژیم اشغالگر به تصویب قوانینی که بر نژادپرستی آن دلالت دارد، ادامه می‌دهد و تصویب قانون ممنوعیت پخش اذان به دنبال از بین بردن هویت ملت عربی و اسلامی است که از طریق منع آنها از انجام مناسک دینی‌اش انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این قانون ادامه سیاستی است که کوچاندن فلسطینی‌ها از سرزمینشان را دنبال می‌کند اما این سیاستها نخواهد توانست مانع از دستیابی و پایبندی ملت فلسطین به حقوق و هویت کامل خود شود و این ملت به مبارزه خود در تمام اشکال تا آزادسازی کامل سرزمین ادامه می‌دهد.

طبق طرح تصویب شده، پخش اذان از ساعت 11 شب تا 7 صبح ممنوع خواهد شد، این طرح برای اینکه به صورت قانون در آید باید در سه شور در کنست (پارلمان اسرائیل) تصویب شود.


منبع :‌ خبرگزاری فارس