تبیان، دستیار زندگی
رمان «اسطوره» نوشته مری لو با ترجمه محمدصالح نورانی زاده توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«اسطوره» قدم به بازار نشر گذاشت

رمان «اسطوره» نوشته مری لو با ترجمه محمدصالح نورانی‌زاده توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

رمان «اسطوره» نوشته مری لو به تازگی با ترجمه محمدصالح نورانی زاده توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

در داستان این رمان، جایی که زمانی غرب ایالات متحده‌ آمریکا محسوب می‌شد، حالا پایتخت جمهوری کشوری است که پیوسته در حال جنگ با همسایگانش است. جون ۱۵ ساله که در خانواده‌ای برتر و یکی از ثروتمندترین مناطق جمهوری به دنیا آمده، اعجوبه‌ای‌ است که از بچگی برای موفقیت در بالاترین درجات نظامی آماده شده است. دِی ۱۵ ساله هم که در منطقه‌ فقیرنشین کشور به دنیا آمده، از هر مجرمی در کشور بیشتر تحت تعقیب است. اما خواسته‌های وی از آن‌چه که به نظر می‌رسد، خیرخواهانه‌ترند.

جون و دی که در دو دنیای کاملاً متفاوت بزرگ شده‌اند، هیچ دلیلی برای مواجه شدن با یکدیگر ندارند؛ البته تا روزی که برادر جون، متیاس، کشته شده و دی به عنوان متهم اصلی این جرم شناسایی می‌شود. در این بازی پر هیجان موش و گربه، دی برای نجات خانواده‌اش تلاش می‌کند، و جون به دنبال گرفتن انتقام متیاس است. اما با گذر زمان، این دو متوجه می‌شوند که حقیقتی ترسناک باعث رسیدن‌شان به همدیگر شده، و کشورشان حاضر است برای محافظت از رازهایش کارهای بسیاری بکند...

ترجمه این رمان با ۳۸۶ صفحه و قیمت ۲۴۰ هزار ریال منتشر شده است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .