تبیان، دستیار زندگی
مدیر حوزه های علمیه خواهران با قدرانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: نمایش غیرت انقلابی پاسخ مردم در مقابل دشمنان اسلام در هنگام هجوم به ارزش های اسلامی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فجر انقلاب؛

22 بهمن نمایش غیرت انقلابی در مقابل استکبار جهانی

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با قدرانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: نمایش غیرت انقلابی پاسخ مردم در مقابل دشمنان اسلام در هنگام هجوم به ارزش‌های اسلامی است.

22 بهمن نمایش غیرت انقلابی در مقابل استکبار جهانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود رضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،حماسه حضور امت اسلامی ایران را پرشکوه‌تر از سال هالی گذشته توصیف کرد و اظهار داشت: امت اسلامی ایران مردم و ملتی بصیر هستند؛ بر این اساس نمایش غیرت انقلابی پاسخ مردم در مقابل دشمنان اسلام در هنگام هجوم به ارزش‌های اسلامی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این‌که تشکر و قدرانی حوزه‌های علمیه در مقابل حضور حماسی امت اسلام تقویت ادبیات نشر معارف اسلامی است، عنوان داشت: خانواده حوزه علمیه قم قدردان قدوم پاک و نفس‌های مطهر ملت اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی حماسه حضور مردم را نشان از بصیرت عمومی ملت اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت‌فقیه رمز پایداری امت اسلام در مقابل دشمنان نظام اسلامی است.

منبع: خبرگزاری رسا