تبیان، دستیار زندگی
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ۲۲ بهمن ماه را روز استکبارستیزی و اجتناب از طاغوت توصیف کرد و گفت: بندگی و استکبارستیزی دو مأموریت مؤمن در مواجهه با طاغوت زمان است؛ بر این اساس باید دست آورد های انقلاب در پلاکاردهای حضور مردمی ۲۲ بهمن ماه نمود داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دهه فجر تجلی‌گاه دستاوردهای نظام اسلامی است

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ۲۲ بهمن‌ماه را روز استکبارستیزی و اجتناب از طاغوت توصیف کرد و گفت: بندگی و استکبارستیزی دو مأموریت مؤمن در مواجهه با طاغوت زمان است؛ بر این اساس باید دست آورد های انقلاب در پلاکاردهای حضور مردمی ۲۲ بهمن‌ماه نمود داشته باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ۲۲ بهمن‌ماه را روز استکبارستیزی و اجتناب از طاغوت توصیف کرد و گفت: بندگی و استکبارستیزی دو مأموریت مؤمن در مواجهه با طاغوت زمان است؛ بر این اساس باید دست آورد های انقلاب در پلاکاردهای حضور مردمی ۲۲ بهمن‌ماه نمود داشته باشد.

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای کمیته‌های شورای هماهنگی تبلیغات استان قم و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، به تبیین الگوی تبلیغی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه پرداخت و عنوان داشت: در الگوی استکبار ستیزانه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه از سبک زندگی اصیل اسلامی که نشان از بندگی و عبد بودن مؤمن است نباید غافل شد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، ۲۲ بهمن‌ماه را روز استکبارستیزی و اجتناب از طاغوت توصیف کرد و گفت: باید توجه داشت که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اتحاد و انسجام حول محور ولایت  بود که مردم را در مقابل دشمنان به پیروزی رساند؛ بر این اساس تمسک به ریسمان ولایت اساس دست‌یابی به اهداف و آرمان‌ها در مقابل استکبار جهانی است.

امام‌جمعه قم بابیان این‌که دهه فجر یادآور دو مأموریت الهی است، اظهار داشت: بندگی و استکبارستیزی دو مأموریت مؤمن در مواجهه با طاغوت زمان است؛ بر این مدار باید توجه داشت که جریان‌هایی وجود دارد که می‌خواهند دشمنی و کینه‌ورزی آمریکا با ملت ایران به فراموشی سپرده شود.

آیت‌الله سعیدی به تلاش دشمن به‌منظور کمرنگ کردن حضور امت اسلامی  راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن همیشه در آستانه 22 بهمن تبلیغات سوء می‌کند  این در حالی است که امت اسلام به او اثبات کرده است که باید این آرزو را با خود به گور ببرد.

وی افزود: ستاد اجرایی دهه فجر توجه داشته باشد که بزرگداشت شهدا در دهه فجر باید گسترده‌تر انجام شود؛ بر این اساس باید یکی از پایه‌های اصلی ایام‌الله دهه فجر بزرگداشت مقام شهدا باشد چراکه نهضت امام خمینی (ره) بر پایه فداکاری‌های این شهدا  به ثمر نشسته است.

امام‌جمعه قم با تصریح بر این‌که باید دستاورد های انقلاب در پلاکاردهای حضور مردمی ۲۲ بهمن‌ماه نمود داشته باشد، گفت: امسال در آخرین روزهای دهه فجر مؤمنان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها روبرو هستند؛ بر این اساس باید توجه داشت که در ایام دهه فجر مجاهدت‌های حضرت زهرا در دفاع از حریم ولایت به‌درستی تبیین شود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، نماینده حوزه علمیه، نماینده جامعه المصطفی، نماینده دفتر تبلیغات، نماینده سپاه پاسداران در قم و در جلسه به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های انجام‌شده خود بیان کردند.

منبع: خبرگزاری رسا