تبیان، دستیار زندگی
ملی پوش بسکتبال ایران گفت: شخصا از نتیجه ای که در غرب آسیا گرفتیم، راضی نیستم، چون می توانستیم لبنان را شکست دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شخصا از نتیجه تیم‌ملی در غرب‌آسیا راضی نیستم

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: شخصا از نتیجه‌ای که در غرب آسیا گرفتیم، راضی نیستم، چون می‌توانستیم لبنان را شکست دهیم.

بخش ورزشی تبیان
بسکتبال

اوشین ساهاکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی مقابل شیمیدر در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی را بد آغاز کردیم و توپ های زیادی در همان ابتدا از دست دایم. در سه دقیقه پایانی هم 9 امتیاز عقب بودیم، اما بچه‌ها همت کردند و توانستیم در نهایت پیروز شویم. در دفاع اصلا تمرکز نداشتیم و اشتباهات بچه‌گانه‌ای انجام دادیم.

وی ادامه داد: البته این طبیعت بازی است و برای همه تیم‌ها هم چنین روزهایی وجود دارد. این درست نیست که بگوییم چون ما پتروشیمی هستیم و در صدر قرار داریم نباید چنین اشتباهاتی را انجام دهیم.

ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی با اشاره به تعطیلی لیگ گفت: 15، 16 روز لیگ تعطیل بود و همین موضوع روی عملکرد تیم تاثیرگذار است. تیم‌ها از گردونه بازی ها خارج بودند. تیم ما هم تقریبا نفرات اصلی‌اش دور بودند و یک مقدار در هماهنگی وقفه انداخت. با یکی دو بازی دیگر شرایط به گذشته باز می‌گردد.

ساهاکیان در مورد غیبت رابینسون بازیکن خارجی پتروشیمی گفت: او هم تاثیرگذاری خودش را دارد. گارد راس تیم است و عادت داشتیم که با او بازی کنیم. این بازیکن  به بازی سرعت می‌دهد و ریتم بازی دستش است. در این بازی که نبود، غیبتش احساس می‌شد

وی در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال در مسابقات غرب آسیا و شکست مقابل عنوان کرد: در دیدار با این تیم ما خودمان بد بودیم و شروع خوبی در حمله نداشتیم و همین موضوع باعث شد اعتماد به نفس تیم پایین بیاید. در زمان‌هایی اختلاف زیاد شد با تلاش بچه‌ها به 2 هم رساندیم و آخر بازی هم با 3 امتیاز شکست خوردیم.

این بازیکن ادامه داد: این بازی‌ها و همچنین دو مسابقه خوب در ژاپن برای تیم ملی فکر می‌کنم مفید باشد، اما شخصا از نتیجه غرب آسیا راضی نیستم، چون می‌توانستیم لبنان را ببریم تیمی نبود که نتوانیم شکست‌شان دهیم. بدی بازی های دوره‌ای هم این است که دیگر جای جبران ندارید. یک بازی را واگذار کنید کارتان خیلی سخت می‌شود.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .