تبیان، دستیار زندگی
آیا در مواجهه با معلولیت فرزند، چگونه از هم حمایت کنیم؟ خوش چهره ترین انسان روی زمین چه کسانی هستند؟ نقش تربیتی والدین در حفظ حرمت سالمندان چیست؟ مهمترین نکات خرید لباس عید کودکان کدامند؟ چطور زن تان را به ارگاسم برسانید؟ زندگی که به بند کشیده می شود چگون
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بند های زندگی در یک نگاه

آیا در مواجهه با معلولیت فرزند، چگونه از هم حمایت کنیم؟ خوش چهره ترین انسان روی زمین چه کسانی هستند؟ نقش تربیتی والدین در حفظ حرمت سالمندان چیست؟ مهمترین نکات خرید لباس عید کودکان کدامند؟ چطور همسرتان را به ارگاسم برسانید؟ زندگی که به بند کشیده می شود چگونه است؟با ما همراه باشیدتا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

فرآوری:ساراسرکمری-بخش خانواده ایرانی تبیان
بند های زندگی در یک نگاه

در مواجهه با معلولیت فرزند، چگونه از هم حمایت کنیم؟

بعد از آزمایشات و بررسی ها و چکاپ های طولانی که تمام ناشدنی به نظر می رسد، پزشک وقوع حادثه ای را  به آنها اطلاع دهد: فرزند آنها مبتلا به معلولیت شده است و تا آخر عمر درگیر آن خواهد بود...

خوش چهره ترین انسان روی زمین

کیک را از جعبه در آوردم و به آن نگاهی انداختم. قشنگ تر از کیک پارسال شده بود. دلم می خواست ناخنکی از کنار به آن بزنم اما دلم نیامد. با خودم گفتم بگذار احمد که آمد کیک را مرتب و سالم ببیند.

نقش تربیتی والدین در حفظ حرمت سالمندان

در طول تاریخ افراد زیادی در دوران سالمندی نبوغ خود را ظاهر ساخته اند، مثلا گوته اثر جاودانه خود را در 82 سالگی به اتمام رساند. سوفوکل نمایشنامه ادیپ شهریار را در هفتاد سالگی کامل کرد و مهاتما گاندی در اواخر هفتاد سالگی نهضت سیاسی جدیدی را به راه انداخت. اصطلاح پیر خردمند از همین جریانات شکل گرفته است..

مهمترین نکات خرید لباس عید کودکان

سال نو در راهه ... همه ما دوست داریم که کودکانمان در ایام عید لباس نو به تن کنند و ظاهری شیک و آراسته داشته باشند .

چطور همسرتان را به ارگاسم برسانید؟

خیلی وقت ها مردها فکر می کنند که فقط خودشان می توانند اوج لذت جنسی را تجربه کنند و به تامین نیاز جنسی همسرشان توجهی نمی کنند..

زندگی که به بند کشیده می شود

داستان از آنجایی شروع شد که یکی از فامیل های دورمان که از لحاظ سنی همسن و سال مادر بلکه مادربزرگ هایمان بود، به دیدنمان آمد.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.