تبیان، دستیار زندگی
مادر شهید مدافع حرم «سعید علیزاده» می گوید: به قولش وفا کرد و روز مقرر به خانه بازگشت، اما با لقب شهید «مدافع حرم» آمد. همچنین شهید وصیت نامه خود را این گونه آغاز می کند: «ما را مدافعان حرم آفریده اند، اصلاً برای پاره شدن آفریده اند»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدافع حرم آفریده شد

مادر شهید مدافع حرم «سعید علیزاده» می‌گوید: به قولش وفا کرد و روز مقرر به خانه بازگشت، اما با لقب شهید «مدافع حرم» آمد.  شهید وصیت‌نامه خود را این‌گونه آغاز می‌کند: «ما را مدافعان حرم آفریده‌اند، اصلاً برای پاره شدن آفریده‌اند»

فرآوری-بخش فرهنگ پایداری تبیان
مدافع حرم آفریده شد

مادر شهید مدافع حرم «سعید علیزاده» دو بار پنهانی برای اعزام اقدام کرده و کنسل شده بود. این بار برای اعزامش اجازه خواست. با دیدن گریه سعید راضی شدم که به سوریه برود، اما انتظار شهادتش را نداشتم. روزی که خبر بازگشت به کشور را داد، گلدان خریدم و خانه را مرتب کردم. به قولش وفا کرد و روز مقرر به خانه بازگشت، اما با لقب شهید «مدافع حرم» آمد.

«سعید علیزاده برمی» ملقب به کمیل ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ شمسی، هم‌زمان با سالگشت ورود «حضرت روح‌الله» به کشور، درنبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود

زمانی که گام به معراج الشهدا گذاشتم، از خداوند صبر زینبی خواستم تا برای آخرین بار سعیدم را ببینم. زمانی که خبر آزادی نوبل و الزهرا شنیدم به فرزندم افتخار کردم که او نیز در این آزادی و خوشحالی مردم شریک شده است.

«سعید علیزاده برمی» به سال ۱۳۶۸ شمسی در «دامغان» متولد شد. وی پس از پایان تحصیلات متوسطه، جامه پاسداری از «نهضت روح‌الله» را بر تن کرد و در پاییز ۱۳۹۴ شمسی، داوطلبانه به یگان‌های مدافع حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها)، در «سوریه» ملحق شد.

«سعید علیزاده برمی» ملقب به کمیل ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ شمسی، هم‌زمان با سالگشت ورود «حضرت روح‌الله» به کشور، درنبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.

در وصیت‌نامه پاسدار رشید انقلاب اسلامی شهید «سعید علیزاده برمی» می‌خوانیم:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ما را مدافعان حرم آفریده‌اند، اصلاً برای پاره شدن آفریده‌اند

این‌جانب سعید علیزاده در صحت و سلامت جسمی و عقلی عازم سفری هستم به‌رسم مسلمانی، خیلی وقت بود نفس کشیدن در این هوا برایم سخت شده بود، هوایی پر از ریا، نفاق، دورویی و دروغ که برای کمال و رسیدن به معبود راهی جز رفتن نیست که اگر بمانی اسیر نفس می‌شوی.

خسته شده‌ام از نشستن بر جا وقتی روزبه‌روز خبر شهادت دوستان و هم لباسی‌هایم به گوشم می‌رسید تا امروز که این مجال فراهم‌شده است.

از همه‌کسانی که در طول این ۲۶ سال برایم زحمت‌کشیده‌اند، از همین‌جا از همه آنان حلالیت می‌طلبم، از دوست و رفیق و نارفیق و همه افرادی که به گردن آنان حقی دارم.

از مادرم می‌خواهم در نبود من بی‌تابی نکند و بداند جان بی‌ارزش من نثار دفاع از حرم خانم حضرت زینب (س) شده است و در برابر خبر شنیدن شهادت من همچون حضرت زینب (س) صبوری کند.

کوچک‌تر از آن هستم که کسی را نصیحت‌کنم اما همه را به صداقت، محبت و پرهیزگاری دعوت می‌کنم و از آنان می‌خواهم فریب مال دنیا را نخورند که این مال فناپذیر است.

امیدوارم حضرت زهرا (س) عنایتی کند تا به هدفی که از ورود به سپاه داشته‌ام آن‌هم تنها خواستن شهادت از خداوند بود نائل آیم.

هر چه را خواستم از فضل تو گیرم آمد، مانده بی‌سر شدنم در ره زینب جانت

با آرزوی شهادت: سعید علیزاده، پانزده مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵


منابع: خبرگزاری دفاع پرس، وب‌سایت مشرق، پرتال اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان دامغان